У роботі розглядаються теоретичні основи якості надання послуг на туристичних підприємствах, було проведено загальну характеристику туристичної фірми «Соната» і аналіз результатів її виробничої діяльності, також було ...
Квалификационная работа магистра состоит из трех разделов. Объект исследования – процесс государственного регулирования туристическим бизнесом в Украине.
В работе рассматриваются теоретические основы государственного ...
У роботі розглядаються теоретичні аспекти сутності основних понять і визначень туристичної діяльності; кластерів як основи комплексного розвитку туризму; нормативно-правової бази у сфері туризму і кластеризації.
Проаналізовано ...
У роботі розглядаються теоретичні аспекти якості обслуговування на підприємствах готельного господарства. Досліджено різні наукові підходи до визначення сутності поняття «якість послуги» у туризмі. Проаналізовано специфіку ...
У роботі розглянуто: визначення сутності і значення управління якістю надання послуг, а також виявленно чинники, що впливають на підвищення якості послуг підприємства туризму; розглянуто види стратегій функціонування ...
Досліджуються основні проблеми, що стосуються розвитку міжнародного туризму взагалі та окремих його складових. Висвітлюється проблематика конкурентоспроможності України на світовому ринку міжнародного туризму, сучасний ...
Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об'єктом дослідження є процес підготовки кадрів для туристичного бізнесу.
У роботі розглядаються особливості розуміння кадрової політики організації, ...
У роботі розглянуто: визначення сутності і значення конкурентоспроможності готельних підприємств, а також виявленно чинники, що впливають на підвищення конкурентоспроможності готельних комплексів; розглянуто види стратегій ...
Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – процес функціонування чотиризіркових готелів на прикладі готелю «Wall Street».
У роботі розглянуто теоретичні основи функціонування чотиризіркових ...
Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – є процес підвищення конкурентоспроможності, розвитку та розширення туристичного підприємства.
У роботі розглядаються теоретичні аспекти ...
Випускна робота складається з 3 розділів. Об’єкт дослідження – процес формування корпоративної культури туристичних підприємств.
У статті розглянуто сучасні науково-теоретичні підходи щодо формування корпоративної культури ...
У роботі розглядаються теоретичні аспекти кадрової
політики управління персоналом на підприємствах ресторанного господарства.
Проаналізовано кадрову політику підприємства, надано оцінку кількісних та якісних характеристик ...
Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження є процес функціонування бутік-готелів.
У роботі розглянуто теоретичні основи розвитку концептуальних готелів, зокрема особливості функціонування ...
Досліджується зміст і компонентна інфраструктури ТРТ території та оцінка його сучасного стану шляхом дослідження прородно- рекреаційних , історико-культурних та інфраструктурних ресурсів на прикладі Тарутинського району ...
У роботі розглядаються теоретичні аспекти стратегії диверсифікації послуг туристичного підприємства. Розглянуто поняття та види стратегії диверсифікації послуг. Виокремлено наукові підходи щодо диверсифікація бізнесу на ...
Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об'єктом дослідження кваліфікаційної роботи є процеси підвищення якості послуг на підприємствах сфери гостинності. Розглянуто наукові підходи щодо формування ...
У кваліфікаційній роботі розглядаються сутність та методичні засади конкуренції та конкурентоспроможності готелю. Надається розгорнута характеристика міні-гoтeлю «Comfort24» тa йoгo пoслуг та оцінено рівень його ...
У роботі розглядаються теоретичні і практичні аспекти маркетингової діяльності підприємств ресторанного господарства з метою підвищення конкурентоспроможності. Розкрито сутність основних понять - маркетинг, конкурентоспроможність, ...
Метою роботи є дослідження теоретико-методичних підходів і розробка практичних рекомендацій щодо визначення шляхів та резервів підвищення прибутку на підприємстві готельного господарства.