00 DSpace/Manakin Repository

Прогностична оцінка ємності ринку олії соняшникової в Одеській області

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Оснач, О.Ф.
dc.contributor.author Оснач, О.Ф.
dc.contributor.author Osnach, O.
dc.date.accessioned 2017-05-17T08:25:36Z
dc.date.available 2017-05-17T08:25:36Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Прогностична оцінка ємності ринку олії соняшникової в Одеській області / О. Ф. Оснач // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2016. – № 61 (2). – С. 50–56.– ISSN 2313-4569. ru_RU
dc.identifier.issn 2313-4569
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5787
dc.description.abstract У статті обґрунтовано необхідність, сутність і значення планування маркетингової діяльності підприємств відносно майбутніх змін ринку олії соняшникової, яке визначає тенденцію в розвитку потреб даного виду товару, зміну цін на нього, можливих обсягів його збуту з урахуванням потенційної ємності ринку. Проаналізовано сучасні погляди на процеси планування. Запропоновано методику визначення перспективної ємності ринку. Визначено перспективну ємність ринку олії соняшникової в Одеській області з урахуваннями майбутніх змін чисельності населення, росту його доходів і зростання цін. ru_RU
dc.description.abstract В статье раскрыта необходимость, сущность и значение планирования маркетинговой деятельности предприятий относительно будущих изменений рынка подсолнечного масла, которая определяет тенденции в развитии потребностей данного вида товара, изменение цен на него, возможных объемов его сбыта с учетом потенциальной емкости рынка. Проанализированы современные взгляды на процессы планирования. Предложена методика определения перспективной емкости рынка. Определена перспективная емкость рынка масла подсолнечного в Одесской области с учетом предстоящих изменений численности населения, роста его доходов и увеличения цен
dc.description.abstract The article reveals the essence necessity and importance of the enterprise marketing activities regarding future changes in the market, that determine the trend in the development of needs for this type of product, its price variation and sales volume opportunities considering the potential market size. The article analyzes current views of planning processes. The method of the potential market size calculation is also given. The author calculates the potential market size of sunflower oil in Odessa region, taking into consideration future changes of population, income growth and prices increase.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject ємність ринку ru_RU
dc.subject планування ru_RU
dc.subject прогностична оцінка ru_RU
dc.subject ринок ru_RU
dc.subject олія соняшникова ru_RU
dc.subject виробнича програма ru_RU
dc.subject емкость рынка ru_RU
dc.subject планирование ru_RU
dc.subject прогностическая оценка ru_RU
dc.subject рынок ru_RU
dc.subject масло подсолнечное ru_RU
dc.subject производственная программа ru_RU
dc.subject market capacity ru_RU
dc.subject planning ru_RU
dc.subject prognostic evaluation ru_RU
dc.subject the market ru_RU
dc.subject sunflower oil ru_RU
dc.subject production program ru_RU
dc.title Прогностична оцінка ємності ринку олії соняшникової в Одеській області ru_RU
dc.title.alternative Прогностическая оценка емкости рынка подсолнечного масла в Одесской области ru_RU
dc.title.alternative Prognostic assessment of the market capacity of sunflower oil in Odessa region ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу