У статті розглядається система маркетингової інформації залізничного транспорту, зміст та методика формування її складових елементів. Запропонована модель реорганізації існуючої системи. Надані рекомендації щодо формування та наповнення банку маркетингової інформації на кожному рівні управління. Показано взаємодію елементів кожного рівня.
В статье рассматривается система маркетинговой информации железнодорожного транспорта, содержание и методика формирования ее составляющих элементов. Предложенная модель реорганизации существующей системы. Предложены рекомендации по формированию и наполнению банка маркетинговой информации на каждом уровне управления. Показано взаимодействие элементов каждого уровня.
The article is dealing with the system of marketing information of railway transport, contents and method of forming of its component elements. Et is offered the model of reorganization of the existent system. The given recommendations to forming and filling of bank of marketing information on the each management level. The presented of cooperation of elements of every level.