DSpace Repository

Реформування маркетингової системи залізничного транспорту

Show simple item record

dc.contributor.author Жарська, І.О.
dc.contributor.author Жарская, И.А.
dc.contributor.author Zharska, I.
dc.date.accessioned 2017-05-24T11:52:42Z
dc.date.available 2017-05-24T11:52:42Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Жарська І. О. Реформування маркетингової системи залізничного транспорту / І. О. Жарська // Прометей: збірник наукових праць. – Донецьк: ДЕГІ, 2007. – Вип. 3 (24). – С. 24-45. ru_RU
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5849
dc.description.abstract В статті показано необхідність реформування організаційної структури маркетингової системи залізничного транспорту України. Запропоновано принципи реформування та варіант організаційної структури маркетингової вертикалі. Розглянуто завдання підрозділів кожного рівня управління та функції відділів та секторів служби маркетингу. ru_RU
dc.description.abstract В статье показана необходимость реформирования организационной структуры маркетинговой системы железнодорожного транспорта Украины. Предложены принципы реформирования и вариант организационной структуры маркетинговой вертикали. Рассмотрены задачи подразделений каждого уровня управления и функции отделов и секторов службы маркетинга.
dc.description.abstract The article shows the need to reform the organizational structure of the marketing system of Railway Transport of Ukraine. A variant of the principles of reform and organizational structure of the marketing vertical. The problem of control units each level and function of departments and sectors of marketing.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Донецький економіко-гуманітарний інститут ru_RU
dc.subject маркетинг ru_RU
dc.subject залізничний транспорт ru_RU
dc.subject реформування ru_RU
dc.subject організаційна структура ru_RU
dc.subject маркетинг ru_RU
dc.subject железнодорожный транспорт ru_RU
dc.subject реформирование ru_RU
dc.subject организационная структура ru_RU
dc.subject marketing ru_RU
dc.subject railways ru_RU
dc.subject reform ru_RU
dc.subject organizational structure ru_RU
dc.title Реформування маркетингової системи залізничного транспорту ru_RU
dc.title.alternative Реформирование маркетинговой системы железнодорожного транспорта ru_RU
dc.title.alternative Reform of the marketing system of railway transport ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account