Alma Mater: Recent submissions

  • Лозінська, Т.І.; Lozinska, T. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    В сучасному світі туризм стає все більш популярним, а люди стають все вибагливішими щодо своїх подорожей. Відповідно, регіони, які хочуть привабити туристів, повинні розвивати не тільки туристичну інфраструктуру, а й ...
  • Левенець, Ю.Ю.; Levenets, Yu. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Розвиток туризму є однією з ключових галузей господарства, яка забезпечує економічний розвиток територій, збільшення прибутків і поліпшення якості життя місцевого населення. Особливість розвитку туризму в Карпатах полягає ...
  • Кузіна, К.П.; Kuzina, K. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Рекламна діяльність є важливою складовою розвитку будь-якого бізнесу, в тому числі й закладів ресторанного господарства. Однак, існує чимало проблем, які заважають ефективно проводити рекламну діяльність в цій сфері. ...
  • Круглова, А.С.; Kruglova, A. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    На сьогоднішній день дуже важко вести бізнес діяльність без допомоги бізнес партнерів, або самостійно, велика кількість конкурентів на ринку, геополітичні обставини, хвора конкуренція, ковід, війна та всі інші фактори, які ...
  • Коломієць, Д.В.; Kolomiets D. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    В останній час, незважаючи на вплив різноманітних кризових явищ, ринок ресторанних послух в Україні активно розвивався, перетворившись на вид туристичної діяльності, що розвивається найбільш стрімко.
  • Кертичак, Ю.Ю.; Kertichak Yu. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Ресторани – це типи загальнодоступних закладів ресторанного господарства, в яких загальна концепція їх роботи виходить за рамки звичної (класичної) виробничої та обслуговуючої діяльності, даючи можливість творчо підходити ...
  • Іщук, Д.А.; Ishchuk, D. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Ще з давніх-давен сфера гостинності почала набувати своєї популярності, оскільки гостинність людини – це невід’ємна частина її життя. Подорожуючі обирали місце відпочинку, тому це набирало швидку популярність та й економіці ...
  • Іванчук, В.А.; Ivanchuk, V. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Питання організації дозвілля різних категорій населення, зокрема підростаючого покоління, є однією з найдавніших завдань людства і водночас залишається й надалі актуальною. Процес організації дозвілля для різних вікових ...
  • Іванова, Я.С.; Ivanova, Ya. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Ресторанне господарство сьогодні відіграє велике соціально – економічне значення для країни. Ця сфера праці охоплює і забезпечує відтворення робочої сили, економію матеріальних ресурсів та суспільної праці. На сьогоднішній ...
  • Дяченко, В.О.; Dyachenko, V. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Суб’єкти господарювання сфери туристичної індустрії на сьогодні задовольняють потреби споживачів у відпочинку, здійснюючи значний вплив на умови життя всього людства, являються об’єктивною потребою сучасного життя. Дохід ...
  • Долгіх, А.В.; Dolgikh A. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Туристична діяльність тісно пов'язана з економічним розвитком територій. Переважна більшість національних економік у світі ґрунтується на розвитку різних форм туризму. Серед багатьох спеціальних форм туризму гральний туризм ...
  • Дарануца, Д.О.; Daranutsa ., D (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Подієвий туризм є саме таким видом туризму, що найбільш динамічно розвивається у світі. За популярністю даний вид туризму посідає друге місце у Європі. Попит на подієвий туризм експоненціально зростає, і ключовим рушійним ...
  • Данилова, В.О.; Danilova V. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Кожен бізнес має кінцеву мету – залучити більше клієнтів і досягти більшого обсягу продажів. Щоб досягти цього послідовно, потрібен маркетинг. Він ставить за основну мету отримання прибутку, задовольнивши потреби конкретних ...
  • Гулаєнко, В.О.; Gulaenko V. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Умови війни різко змінили ситуацію на ринку туристичного бізнесу, перетворивши стратегічний етап розвитку на можливість просто зберегти підприємство, що є досить складною задачею в умовах військових дій. Але збереження ...
  • Гудь, О.Ю.; Gud, O. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Поняття «послуга» нараховує десятки трактувань. Аналізуючи їх, можна виділити два підходи до визначення послуги: а) «послуга» як дія, що приносить користь, допомогу іншому; б) «послуга» як продукт (результат) діяльності ...
  • Григорович, К.В.; Grigorovich K. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Шопінг туризм стає все більш важливим компонентом туристичного ланцюжка створення вартості. Шопінг перетворився на визначальний чинник, що впливає на вибір місця призначення, на важливий компонент загального враження від ...
  • Голубенко, Ю.В.; Golubenko Yu. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Сфера туризму та рекреації протягом останніх десятиліть перетворилася в прибуткову діяльність, яка впливає на розвиток економіки, культури, сільське господарство, формування дружніх відносин з країнами-сусідами. Розвиток ...
  • Головчук, М.О.; Golovchuk, M. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    У сучасному світі готельний бізнес має особливе місце, оскільки з кожним днем кількість подорожуючих людей збільшується, конкуренція серед відомих світових готелів зростає, не кажучи вже про нові малі готельні підприємства, ...
  • Гой, В.К.; Goy V. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Висока конкуренція в індустрії гостинності стимулює пошук для нових способів та елементів ефективного функціонування. Однією з основних тенденцій у цій сфері є розробка та застосування різноманітних інновацій, які можуть ...
  • Герасимов, В.К.; Gerasimov V. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    На конкурентному ринку надання ресторанних послуг успішність закладів не в останню чергу залежить від застосування інновацій, які сприяють їх популяризації, формуванню рейтингів, залученню й збереженню цільової аудиторії, ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account