DSpace Repository

Статистична оцінка кількісних індикаторів регіональних ринків організованого туризму

Show simple item record

dc.contributor.author Павлоцький, В.Я.
dc.contributor.author Павлоцкий, В.Я.
dc.contributor.author Pavlotsky, V.
dc.date.accessioned 2017-06-26T10:13:06Z
dc.date.available 2017-06-26T10:13:06Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Статистична оцінка кількісних індикаторів регіональних ринків організованого туризму / В. Я. Павлоцький // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2017. – № 62 (1). – С. 116-127. – ISSN 2313-4569. ru_RU
dc.identifier.issn 2313-4569
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6133
dc.description.abstract У статті розглянуто відомі підходи до проведення кількісного аналізу ринку туристичних послуг, порівняно особливості їх застосування. Висвітлено причини неповноти офіційних статистичних джерел у сфері туризму. Розроблено методику коригування статистичної інформації про обсяги продажів на регіональних ринках організованого туризму. Застосовано дані анкетних обстежень домогосподарств з метою визначення розмірів витрат на подорожування. Використано чинну методику ВТО для підрахунку частки грошових витрат населення, зумовлених туристичним споживанням. Запропоновано принцип розподілу туристичних витрат між організованим та самодіяльним туризмом. Визначено фактичну ємність ринків організованого туризму України та Одеської області. Проаналізовано склад доходів туристичних підприємств регіону за організаційними формами туризму. Виявлено основні тенденції туристичного ринку Одеського регіону за останні чотири роки. ru_RU
dc.description.abstract В статье рассмотрены известные подходы к проведению количественного анализа рынка туристических услуг, сравнены особенности их применения. Освещены причины неполноты официальных статистических источников в сфере туризма. Разработана методика корректировки статистической информации об объемах продаж на региональных рынках организованного туризма. Применены данные анкетных обследований домохозяйств с целью определения размеров расходов на путешествия. Использована действующая методика ВТО для подсчета доли денежных расходов населения, обусловленной туристическим потреблением. Предложен принцип распределения туристических расходов между организованным и самодеятельным туризмом. Определена фактическая емкость рынков организованного туризма Украины и Одесской области. Проанализирован состав доходов туристических предприятий региона в соответствии с организационными формами туризма. Выявлены основные тенденции туристического рынка Одесского региона за последние четыре года.
dc.description.abstract The known approaches of the quantitative analysis of tourist services market are considered in the article, particularities of their application are compared. The reasons of the official statistical sources incompleteness in the tourism sector are highlighted. The adjustment method of the statistical information of sales volumes in the organized tourism regional markets is developed. Household survey data to determine the size of travel expenses are applied. Existing WTO methodology for calculating the share of cash expenditures of the population due to tourist consumption is used. The principle of travel expenses distribution between the organized tourism and backpackers is proposed. The actual capacity of organized tourism markets of Ukraine and Odessa region is determined. Tourism enterprises income structure in the region in accordance with the organizational forms of tourism is analyzed. The main tendencies of the Odessa region tourism market over the past four years are identified.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject фактична ємність регіонального туристичного ринку ru_RU
dc.subject відокремлені підрозділи компаній ru_RU
dc.subject структура витрат домогосподарств ru_RU
dc.subject класифікація туристичних послуг ru_RU
dc.subject попит організованих туристів ru_RU
dc.subject організаційні форми туризму ru_RU
dc.subject фактическая емкость регионального туристического рынка ru_RU
dc.subject обособленные подразделения компаний ru_RU
dc.subject структура расходов домохозяйств ru_RU
dc.subject классификация туристических услуг ru_RU
dc.subject спрос организованных туристов ru_RU
dc.subject организационные формы туризма ru_RU
dc.subject actual capacity of regional tourism market ru_RU
dc.subject separate structural departments of companies ru_RU
dc.subject the structure of household expenditure ru_RU
dc.subject classification of tourist services ru_RU
dc.subject demand for organized tourists ru_RU
dc.subject organizational forms of tourism ru_RU
dc.title Статистична оцінка кількісних індикаторів регіональних ринків організованого туризму ru_RU
dc.title.alternative Статистическая оценка количественных индикаторов региональных рынков организованного туризма ru_RU
dc.title.alternative Statistical evaluation of quantitative indicators of regional organized tourism markets ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account