У статті розглянуто проблеми формування адекватного сучасним умовам господарювання
інструментарію управління вартістю в процесі злиття та поглинання підприємств харчової промисловості.
У результаті проведення монографічного аналізу визначено основні проблеми оцінки бізнесу непублічних
структур, до яких відноситься більшість вітчизняних харчових підприємств, що потребують теоретичного
та методичного вирішення. Виділені проблеми потребують теоретичного та методологічного вирішення.
Як результат емпіричного дослідження розроблено теоретичне обґрунтування інструментарію оцінки
вартості бізнесу непублічних компаній для цілей ринку М&А. Запропоновано методичний підхід до визначення
знижок за рівень ліквідності бізнесів-цілей в операціях злиття і поглинань.
В статье рассмотрены проблемы формирования адекватного современным условиям
хозяйствования инструментария управления стоимостью в процессе слияния и поглощения предприятий
пищевой промышленности. В результате проведения монографического анализа определены основные
проблемы оценки бизнеса непубличных структур, к которым относится большинство отечественных
пищевых предприятий. Выделенные проблемы требуют теоретического и методологического решения.
Результатом эмпирического исследования стала разработка теоретического обоснования инструментария
оценки бизнеса непубличных компаний для целей рынка M&A. Предложен методический подход к определению
скидок за уровень ликвидности бизнеса-цели в операциях слияния и поглощения.
The article considers the problems of value management tool formation that is adequate to modern
management conditions in the mergers and acquisitions process of food industry enterprises. The main problems of
non-public structures business valuation, to which the most domestic food enterprises are belong, are identified as a
result of the monographic analysis. Highlighted problems require a theoretical and methodological solution. A
theoretical basis for the business value toolkit of non-public companies for the purposes of the M&A market as the
result of the empirical study is created. A methodical approach.