DSpace Repository

Концептуальний підхід до впровадження клієнтоорієнтованого маркетингу на підприємстві сфери розваг і відпочинку

Show simple item record

dc.contributor.author Устьян, О.Ю.
dc.date.accessioned 2018-01-27T20:41:02Z
dc.date.available 2018-01-27T20:41:02Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Концептуальний підхід до впровадження клієнтоорієнтованого маркетингу на підприємстві сфери розваг і відпочинку / О. Ю. Устьян // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2017. – № 63-64 (2-3). – С. 61–68.– ISSN 2313-4569. ru_RU
dc.identifier.issn 2313-4569
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6950
dc.description.abstract У статті розроблено концептуальний підхід до впровадження клієнтоорієнтованого маркетингу на підприємстві сфери розваг і відпочинку. Сформовано покроковий алгоритм впровадження клієнтоорієнтованості та визначено складові частини кожного етапу. Обґрунтовано оптимальні інструменти для вирішення завдань на різних етапах та в різних функціональних областях процесу впровадження клієнтоорієнтованості. Запропоновано застосування методів інтрамаркетингу, «кайдзен», роботи з точками контактів, проектування послуги, внутрішнього маркетингу та підходів проектного управління. Визначено подальші напрями удосконалень та перспективних досліджень прикладних аспектів впровадження клієнтоорієнтованості. ru_RU
dc.description.abstract В статье разработан концептуальный поход к внедрению клиентоориентированного маркетинга на предприятии сферы развлечений и отдыха. Сформирован пошаговый алгоритм внедрения клиентоориентированности и определены составные части каждого этапа. Обоснованы оптимальные инструменты для решения задач на разных этапах и в различных функциональных областях процесса внедрения клиентоориентированности. Предложено применение методов интрамаркетинга, «кайдзен», работы с точками контактов, проектирования услуги, внутреннего маркетинга и подходов проектного управления. Определены дальнейшие направления усовершенствований и перспективных исследований прикладных аспектов внедрения клиентоориентированности.
dc.description.abstract The conceptual approach to introduction of the client-oriented marketing at the enterprise in the sphere of entertainment and recreation is developed in the article. A step-by-step algorithm of implementation of clientorientation is formed and components of the each step are defined. Optimal tools for task resolution at different stages and in different functional area of implementation process of client-orientation are justified. It is proposed to use the methods of intramarketing, kaizen, work with points of contact, service-design, internal marketing and project management approach. The further directions of improvement and perspective researches of applied aspects of clientorientation implementation are defined.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject клієнтоорієнтованість ru_RU
dc.subject маркетинг послуг ru_RU
dc.subject сфера розваг і відпочинку ru_RU
dc.subject маркетинг взаємовідносин ru_RU
dc.subject інтрамаркетинг ru_RU
dc.subject проектування послуги ru_RU
dc.subject точки контакту ru_RU
dc.subject кайдзен ru_RU
dc.subject внутрішній маркетинг ru_RU
dc.subject клиентоориентированность ru_RU
dc.subject маркетинг услуг ru_RU
dc.subject сфера развлечений и отдыха ru_RU
dc.subject маркетинг отношений ru_RU
dc.subject интрамаркетинг ru_RU
dc.subject проектирование услуги ru_RU
dc.subject точки контакта ru_RU
dc.subject кайдзен ru_RU
dc.subject внутренний маркетинг ru_RU
dc.subject client-oriented approach ru_RU
dc.subject service marketing ru_RU
dc.subject sphere of entertainment and recreation ru_RU
dc.subject relationship marketing ru_RU
dc.subject intramarketing ru_RU
dc.subject service design ru_RU
dc.subject points of contact ru_RU
dc.subject kaizen ru_RU
dc.subject internal marketing ru_RU
dc.title Концептуальний підхід до впровадження клієнтоорієнтованого маркетингу на підприємстві сфери розваг і відпочинку ru_RU
dc.title.alternative Концептуальный подход к внедрению клиентоориентированного маркетинга на предприятии сферы розвлечений и отдыха ru_RU
dc.title.alternative Conceptual approach to introduction of the client-oriented marketing at the enterprise in the entertainment and recreation sphere ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account