dc.contributor.author |
Щубелка, Н.В. |
|
dc.contributor.author |
Schubelka, N. |
|
dc.date.accessioned |
2019-03-07T07:25:37Z |
|
dc.date.available |
2019-03-07T07:25:37Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Щубелка Н. В. Стратегічний потенціал освіти як чинника соціально-економічного розвитку / Н. В. Щубелка // Гілея: науковий вісник: збірник наукових праць. – Київ, 2018. – Вип. 137. – С. 270-274. |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8593 |
|
dc.description.abstract |
Сучасне суспільство динамічно розвивається, тому потребує людини не просто знаючої, а людини яка здатна діяти в умовах соціально-економічних трансформацій в основі яких інноваційна складова. Парадигма освіти, що акцентована на знаннєвому компоненті не може плідно функціонувати в межах нових соціально-економічних форм. Стратегічний потенціал теоретико-методологічних положень компетентнісного підходу полягає у зміні акцентів в освіті – із знаннєвого компоненту на компетентнісний. Ядром нової освітньої парадигми стає спрямованість на сам процес пошуку знання, самоосвіта. Реалізація теоретико-методологічної платформи компетентнісного підходу дозволяє реалізувати модель навчання, що стимулює новаторські зміни в культурі та соціумі шляхом розвитку у людини критичного мислення та формування навиків інноваційної діяльності. Метою статті є аналіз потенціалу сучасної освіти в умовах соціально-економічних трансформацій, що містять інноваційну складову. Методи: аналіз, синтез, системний метод. |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Modern society is developing dynamically, therefore, it requires a person not just knowing, but one who is capable of acting in conditions of socio-economic transformations, based on the innovative component. The paradigm of education, focused on the knowledge component, can not function effectively within the framework of new socio-economic forms. The strategic potential of the theoretical and methodological provisions of the competent approach aims at the emphasis in education – from the knowledge component to the competence. The core of the new educational paradigm is the focus on the process of finding knowledge, self- education. The implementation of the theoretical and methodological platform of a competent approach allows you to implement a model of learning that stimulates innovative changes in culture and society by developing a person’s critical thinking and skills in innovative activity. The purpose of the article is to analyze the potential of modern education in the conditions of socio-economic transformations that contain an innovative component. Methods: analysis, synthesis, systematic method. |
|
dc.language.iso |
uk |
ru_RU |
dc.subject |
соціально-економічні трансформації |
ru_RU |
dc.subject |
освіта |
ru_RU |
dc.subject |
компетентнісний підхід |
ru_RU |
dc.subject |
компетенція |
ru_RU |
dc.subject |
методологія освіти |
ru_RU |
dc.subject |
socio-economic transformations |
ru_RU |
dc.subject |
education |
ru_RU |
dc.subject |
competence approach |
ru_RU |
dc.subject |
competence |
ru_RU |
dc.subject |
methodology of education |
ru_RU |
dc.title |
Стратегічний потенціал освіти як чинника соціально-економічного розвитку |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Strategic potential of education as a factor of social and economic development |
ru_RU |
dc.type |
Article |
ru_RU |