У роботі розглядаються теоретичні основи маркетингової діяльності підприємств, проаналізовано маркетингову діяльність салону краси
«Софі», досліджено маркетингове середовище підприємства та його комплекс маркетингу за допомогою таких методів як конкурентний аналіз, STEP-аналіз, SWOT-аналіз.
Пропонуються основні напрями удосконалення маркетингової діяльності салону краси «Софі» шляхом розробки рекомендацій щодо удосконалення комунікативної політики шляхом розробки рекламної кампанії, запропоновано заходи зі просування салону краси в Інтернеті, та надано пропозиції щодо підвищення кваліфікації співробітників.
The paper discusses the theoretical foundations of marketing activities of enterprises, analyzed the marketing activities of the beauty salon
"Sophie", investigated the marketing environment of the enterprise and its marketing mix using such methods as competitive analysis, STEP-analysis, SWOT-analysis.
The basic directions of perfection of marketing activity of a beauty salon "Sophie" by developing recommendations for improving communication of the policy through the development of advertising campaigns, measures to promote the salon on the Internet, and suggests ways to improve the skills of employees.