00 DSpace/Manakin Repository

Online marketing researches in Ukraine: trends and perspectives

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ereshko, A.
dc.contributor.author Kerekeshа, O.
dc.contributor.author Єрешко, А.І.
dc.contributor.author Керекеша, О.В.
dc.date.accessioned 2019-05-24T08:16:30Z
dc.date.available 2019-05-24T08:16:30Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Ereshko А. Online marketing researches in Ukraine: trends and perspectives / А. Ereshko, O. Kerekesha // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2017. – № 6 (248). – С. 14-24. ru_RU
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9436
dc.description.abstract The article is devoted to the problem of marketing researches, their formation and modern tendencies in terms of information-technological revolution on the territory of Ukraine. Based on the analysis, generalization and systematization of scientific sources, the development of marketing research, as well as the prerequisites for the creation of directions for marketing research are highlighted. The article focuses on new technologies for conducting marketing research in the conditions of the Internet environment. Such type of marketing research as online research is considered and the main advantages of its implementation, as well as further perspectives of the development of this marketing tool are given. ru_RU
dc.description.abstract Статтю присвячено проблемі маркетингових досліджень, їх становленню та сучасним тенденціям в умовах інформаційно-технологічної революції на території України. На основі аналізу, узагальнення та систематизації наукових джерел освітлено розвитку маркетингових досліджень, а також передумови створення напрямків маркетингових досліджень. У статті особливу увагу приділено новим технологіям проведення маркетингових досліджень в умовах можливостей інтернет-середовища. Розглянуто такий вид маркетингових досліджень як онлайн-дослідження і наведені основні переваги їх використання, а також подальші перспективи розвитку даного маркетингового інструменту.
dc.language.iso en ru_RU
dc.publisher Одеський національний економічний університет ru_RU
dc.subject marketing ru_RU
dc.subject marketing research ru_RU
dc.subject management decisions ru_RU
dc.subject interviews ru_RU
dc.subject questionnaires ru_RU
dc.subject маркетинг ru_RU
dc.subject маркетингові дослідження ru_RU
dc.subject управлінські рішення ru_RU
dc.subject інтерв'ю ru_RU
dc.subject анкетування ru_RU
dc.title Online marketing researches in Ukraine: trends and perspectives ru_RU
dc.title.alternative Маркетингові онлайн-дослідження в Україні: тенденції та перспективи ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу