Репозитарій Одеського нацiонального економічного унiверситету

ISSN: 2310-8347
eONEUIR - Electronic Odesa National Economic University Institutional Repository
Ласкаво просимо до електронного архіву Одеського національного економічного університету - eONEUIR, який призначений для накопичення, зберігання та надання безкоштовного повнотекстового доступу до електронних публікацій наукових праць професорсько-викладацького складу, аспірантів, співробітників університету. Наукові публікації студентів розміщуються за умови наявності рецензії наукового керівника.

Викладачі, аспіранти та співробітники університету, які є авторами наукових публікацій та бажають опублікуватися у архіві відкритого доступу, повинні пройти реєстрацію в eONEU та підписати авторський договір.

У випадку виникнення питань з приводу публікації матеріалів, будь ласка, звертайтеся до бібліотеки університету (головний корпус (ауд.212)), або на електронну пошту library@oneu.edu.ua.
Договір з автором, Положення та інша супровідна інформація

 

Нові надходження

Документ
Розробка маркетингової інноваційної стратегії підприємства
(Одеський національний економічний університет, 2025) Ященко, В.І.; Yashchenko, V.
Робота присвячена розробці та впровадженню інноваційної маркетингової стратегії для ветеринарної клініки «Айболит». Актуальність дослідження обумовлена необхідністю адаптації ветеринарних установ до змін у поведінці споживачів, зростанням конкуренції на ринку послуг, цифровізацією та зростаючою потребою у високоякісному сервісі для домашніх тварин. Практичне значення роботи полягає у можливості застосування запропонованої стратегії на прикладі ветеринарної клініки «Айболит», що дозволить підвищити рівень обслуговування клієнтів, розширити ринок послуг і зміцнити конкурентні позиції підприємства. The aim of the study is to justify the type of innovative marketing strategy and develop tools for its implementation to improve the operational efficiency, competitiveness, and profitability of the "Aibolit" clinic. The practical value of the thesis lies in the applicability of the proposed strategy for the "Aibolit" veterinary clinic, which can enhance customer service, expand the range of services, and strengthen the competitive position of the enterprise.
Документ
Вдосконалення маркетингової діяльності на туристичних підпрємствах (на прикладі ТОВ «Акорд-тур»)
(Одеський національний економічний університет, 2025) Полтавець, В.П.; Poltavets, V.
Об’єктом досліження є процес маркетингової діяльності на підприємствах туристичної галузі. Предметом дослідження є науково-методичні та практичні аспекти застосування методів маркетингу на рівні окремих суб’єктів господарювання в сфері туризму. У роботі розглядаються теоретичні основи управління маркетингом на туристичних підприємствах. Наведено погляди вчених щодо визначень маркетингу як наукової категорії. Визначено особливості маркетингу в сфері туризму і гостинності відносно туристичних підприємств. Проведено аналіз поточного стану здійснення маркетингової діяльності шляхом використання SWOT і PEST – аналізу. Запропоновано основні напрями вдосконалення маркетингової діядьності на підприємствах сфери туризму шляхом впровадження спеціальних маркетингових заходів.. The qualifying work consists of introduction, three charters, conclusions and a list of sources used.The work considers the theoretical aspects of tourist management. The views of scientists on the definition of the marketing as a management category are given. The current state of development of the tourist enterprises, which is located in the geographical are of Odesa region is analyzed. The main directions of increasing the tourist attractiveness of the destination are proposed, the prospects of forming s tourist cluster on its basis are shown.
Документ
Перспективи розвитку ресторанного бізнесу та диверсифікації ресторанних послуг у воєнний період в України (на прикладі ресторану «Antica Cantina»)
(Одеський Національний Економічний Університет, 2025) Гипчинська, С.Ю.; Hypchynska, S.
Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження роботи – процес обслуговування відвідувачів ресторанного закладу «Аntica Cantina». Предметом дослідження є науково-практичні положення щодо диверсифікації послуг ресторанного закладу «Аntica Cantina». Мета кваліфікаційної роботи полягає у аналізі та розробленні заходів щодо диверсифікації послуг на підприємстві ресторанного господарства на прикладі ресторану «Аntica Cantina». У роботі досліджено теоретичні аспекти перспектив розвитку ресторанного бізнесу та диверсифікації послуг у воєнний період. Аналізується стан господарської діяльності підприємства ресторанного господарства ресторану «Antica Cantina». Пропонуються заходи щодо диверсифікації послуг на підприємстві ресторанного господарства. За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів та проаналізована їх ефективність. The qualification work consists of an introduction, three chapters, conclusions, and a list of sources used. The object of the research work is the process of serving visitors to the restaurant establishment «Аntica Cantina». The subject of the research is the scientific and practical provisions on the diversification of services of the restaurant establishment «Аntica Cantina». The purpose of the qualification work is to analyze and develop measures for the diversification of services at a restaurant enterprise using the example of the restaurant «Аntica Cantina». The paper explores theoretical aspects of the prospects for the development of the restaurant business and diversification of services during the war period. The state of the economic activity of the restaurant enterprise "Antica Cantina" is analyzed. Measures are proposed for the diversification of services at the restaurant enterprise. According to the results of the research, the feasibility of implementing the above measures is substantiated and their effectiveness is analyzed.
Документ
Inclusion in the labor market: the path to economic growth and social development
(2025) Soroka, O.; Gerzyk, D.; Сорока, О.В.; Гержик, Д.О.
The article reveals the importance of inclusion in the labor market as a key factor in economic growth and social development. The authors emphasize that involving all population groups in economic activity – including women, people with disabilities, young people, older workers, and ethnic minorities –contributes to expanding labor potential, reducing unemployment, and increasing innovation and social cohesion. The key principles of an inclusive labor market, its advantages and barriers are examined, and strategies for implementing inclusion by the state, business, and civil society are presented.
Документ
Статистичне оцінювання інвестиційної діяльності в Україні
(Одеський Національний Економічний Університет, 2025) Носульчак, В.Г.; Nosulchak, V.
Об’єктом дослідження є інвестиційна діяльність в Україні. Предметом дослідження є показники, що характеризують обсяги, структуру, динаміку, джерела фінансування та ефективність інвестиційної діяльності. Метою дослідження кваліфікаційної роботи є статистичний аналіз інвестиційної діяльності в Україні та виявлення основних тенденцій і проблем, що впливають на її розвиток. The object of the study is investment activity in Ukraine. The subject of the study is indicators that characterize the volume, structure, dynamics, sources of financing and efficiency of investment activity. The purpose of the qualification work study is to conduct a statistical analysis of investment activity in Ukraine and identify the main trends and problems affecting its development.