Концепція створення відділу маркетингу навчально-тренінгової фірми
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний економічний університет
Анотація
У статті визначено мету створення та запропоновано організаційну структуру відділу маркетингу навчально-тренінгової фірми і функціональні обов’язки його працівників, сценарій проведення тренінгу, інструменти програмної підтримки, вихідні дані. Надано рекомендації щодо застосування технології «учбова фірма».
There are offered purpose of creation and organizational structure of marketing department of training company and job responsibilities of its employees, the scenario of the training, tools, software support and the original data in the article. Recommendations concerning implementing the technology «teaching enterprise» are given.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Жарська І. О. Концепція створення відділу маркетингу навчально-тренінгової фірми / І. О. Жарська // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 3 (50), Ч. 2. – С. 19-23.