Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10332
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихальова, А.О.-
dc.date.accessioned2019-10-29T07:18:14Z-
dc.date.available2019-10-29T07:18:14Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10332-
dc.description.abstractЕфективність функціонування комерційних банків прямо пов’язана із політикою в області ціноутворення, яку вони проводять. За допомогою чіткого обліку власних витрат на надання різних видів банківських послуг і формування обґрунтованих цін на них, комерційні банки одержують можливість адекватно реагувати на мінливу кон’юнктуру ринку. У сучасних умовах процес керування цінами на банківські послуги набуває першорядного значення для поточної оперативної діяльності комерційного банку, а найчастіше й для стратегії його подальшого функціонування. Розвиток процесів у сфері ціноутворення банківських послуг проходить послідовно – від обліку інфляційних процесів до використання інструментарію витратного й комерційного ціноутворення, заснованих на обліку цінності послуги й витрат банку на її здійснення. Незважаючи на практичний досвід, придбаний українськими банками за час проведення реформ, фундамент системи ринкового конкурентного ціноутворення закладається занадто повільно, з оглядкою на методи, що діяли в умовах централізованої економіки.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.subjectбанкru_RU
dc.subjectцінаru_RU
dc.subjectбанківський продуктru_RU
dc.subjectцінова стратегіяru_RU
dc.subjectточка беззбитковостіru_RU
dc.titleЦіноутворення на банківські продукти та послугиru_RU
dc.title.alternativePricing for banking products and servicesru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет фінансів та банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.