Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10414
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТраченко, Л.А.-
dc.contributor.authorTrachenko, L.-
dc.date.accessioned2019-11-07T13:53:36Z-
dc.date.available2019-11-07T13:53:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТраченко Л. А. Особливості функціонування підприємств сфери інжинірингових послуг: проблеми та шляхи поліпшення діяльності / Л. А. Траченко // Сталий розвиток економіки. – 2019. – № 3 (44). – C. 65-75.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10414-
dc.description.abstractМета. Дослідження особливостей функціонування підприємств сфери інжинірингових послуг і їх ролі в інноваційній політиці України, окреслення проблем та запровадження сучасного механізму управління якістю згідно вимог міжнародних стандартів як ефективного засобу поліпшення діяльності інжинірингових компаній. Методика дослідження. Методи аналізу й синтезу, систематизації, теоретичного узагальнення використано для дослідження особливостей функціонування підприємств сфери інжинірингових послуг, проблем щодо діяльності та інноваційного розвитку; графічні – для наочного подання теоретичних аспектів щодо структури інжинірингових послуг, видів підприємств сфери інжинірингу; моделювання – для формування моделі процесів системи управління якістю інжинірингового підприємства в контексті вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2015. Результати. Обґрунтовано ключову роль інжинірингу в сучасних умовах господарювання вітчизняних підприємств щодо модернізації, упровадження інновацій у виробничих процесах, технічного переоснащення компаній, поліпшення управління їх діяльністю з акцентом на бізнес-процеси та підвищення конкурентоспроможності. Визначено проблеми, що характеризують розвиток ринку інжинірингових послуг в Україні, такі як: дефіцит кваліфікованих кадрів, неякісне виконання робіт, застаріла нормативна база, недосконала система визначення вартості проектних робіт, корупційні явища на стадії погодження та експертизи документації, низький рівень автоматизації проектних робіт тощо. Встановлено, що одним їх важливих інструментів усунення проблем та досягнення конкурентних позицій інжинірингових підприємств є впровадження міжнародних стандартів ISO серії 9000. Доведено, що формування та впровадження систем управління якістю в контексті вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2015 на підприємствах сфери інжинірингових послуг дозволять забезпечувати належну якість виконання робіт (послуг), більш системно управляти ризиками у своїй діяльності, що, безумовно, є переконливою конкурентною перевагою в складних економічних умовах. Наукова новизна. Дістало подальшого розвитку формування та впровадження систем управління якістю інжинірингових підприємств у контексті вимог міжнародних стандартів, зокрема ISO 9001:2015, на основі процесного підходу, із застосуванням циклу Демінга як дієвий інструмент забезпечення належної якості бізнес-процесів, досягнення ключових цілей діяльності компаній та постійного її поліпшення. Практична значущість. Формування та впровадження систем управління якістю в контексті вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2015 на підприємствах сфери інжинірингу є дієвим механізмом забезпечення належної якості виконання робіт (послуг) з метою задоволеності потреб замовників та інших зацікавлених сторін, засобом підвищення конкурентоспроможності та досягнення цілей бізнесу.ru_RU
dc.description.abstractPurpose. The aim of the article is investigation of the peculiarities of functioning of the enterprises of the sphere of engineering services and their role in the innovation policy of Ukraine, outlining of problems and introduction of the modern mechanism of quality management according to the requirements of international standards as an effective means of improving the activity of engineering companies. Methodology of research. Methods of analysis and synthesis, systematization, theoretical generalization are used to study the peculiarities of functioning of enterprises of the sphere of engineering services, problems of activity and innovative development; graphic – for visual presentation of theoretical aspects regarding the structure of engineering services, types of enterprises in the field of engineering; modelling – to form a model of processes of the quality management system of an engineering enterprise in the context of the requirements of the international standard ISO 9001: 2015. Findings. The key role of engineering in modern conditions of management of domestic enterprises in terms of modernization, introduction of innovations in production processes, technical re-equipment of companies, improvement of management of their activity with emphasis on business processes and increase of competitiveness is substantiated. The problems that characterize the development of the engineering services market in Ukraine are identified, such as: shortage of qualified personnel, poor performance of works, outdated regulatory framework, imperfect system of determining the cost of project works, corruption phenomena at the stage of approval and examination of documentation, low level of automation of project works, etc. It is established that one of their important tools for elimination of problems and achievement of competitive positions of engineering enterprises is the introduction of international standards of the ISO 9000 series. It is proved that the formation and implementation of quality management systems in the context of the requirements of the international standard ISO 9001: 2015 at the enterprises of engineering services will allow to ensure the proper quality of work (services), more systematically manage the risks in their activities, which, of course, is a compelling competitive advantage in difficult economic conditions. Originality. The further development of the formation and implementation of quality management systems of engineering enterprises in the context of the requirements of international standards, in particular ISO 9001: 2015, based on a process approach, using the Deming cycle as an effective tool for ensuring the proper quality of business processes, achieving the key goals of the company activity and its continuous improvement. Practical value. The formation and implementation of quality management systems in the context of the requirements of the international standard ISO 9001: 2015 at engineering enterprises is an effective mechanism for ensuring the proper quality of work (services) to meet the needs of customers and other stakeholders, a means of improving competitiveness and achieving business goals.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectінжинірингові послугиru_RU
dc.subjectвиди інжинірингових компанійru_RU
dc.subjectінноваційна політикаru_RU
dc.subjectміжнародний стандарт ISO 9001:2015ru_RU
dc.subjectмодель процесів системи управління якістюru_RU
dc.subjectengineering servicesru_RU
dc.subjecttypes of engineering companiesru_RU
dc.subjectinnovative policyru_RU
dc.subjectinternational standard ISO 9001: 2015ru_RU
dc.subjectmodel of quality management system processesru_RU
dc.subjectстаття-
dc.titleОсобливості функціонування підприємств сфери інжинірингових послуг: проблеми та шляхи поліпшення діяльностіru_RU
dc.title.alternativeFeatures of functioning of enterprises of the sphere of engineering services: problems and ways of improvementru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, права та управління бізнесом



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.