Підвищення конкурентоспроможності туристичної фірми «Дубай Тревел»
Loading...
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У роботі розглядаються теоретичні аспекти: понять і принципів
управління конкурентоспроможністю в сучасних умовах бізнес-середовища,
організаційно-економічні інструменти управління та оцінки
конкурентоспроможності туристичного підприємства.
Проаналізована ефективність конкурентоспроможності підприємства,
проведена діагностика діяльності підприємства та його бізнес-середовища, а
також аналізовані проблемні аспекти в управлінні конкурентоспроможністю
підприємства.
Запропоновані шляхи підвищення конкурентоспроможності за
допомогою впровадження інноваційних технологій.
The theoretical aspects are considered in the work: concepts and principles of competitiveness management in the current conditions of the business environment, organizational and economic tools for management and assessment of the competitiveness of the tourist enterprise. The efficiency of the company's competitiveness are analyzed, the diagnostics of the enterprise and its business environment are carried out, as well as analyzed the problem aspects in managing the competitiveness of the enterprise. The ways of increasing competitiveness by introducing innovative technologies are offered.
The theoretical aspects are considered in the work: concepts and principles of competitiveness management in the current conditions of the business environment, organizational and economic tools for management and assessment of the competitiveness of the tourist enterprise. The efficiency of the company's competitiveness are analyzed, the diagnostics of the enterprise and its business environment are carried out, as well as analyzed the problem aspects in managing the competitiveness of the enterprise. The ways of increasing competitiveness by introducing innovative technologies are offered.