Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10674
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯворовська, А.С.-
dc.date.accessioned2019-12-17T10:01:58Z-
dc.date.available2019-12-17T10:01:58Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10674-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні і практичні аспекти маркетингової діяльності закладу ресторанного господарства з метою підвищення конкурентоспроможності. Розкрито сутність основних понять - маркетинг, конкурентоспроможність, конкурентна позиція. Надано загальну характеристику і аналіз економічної діяльності ресторану «Люстдорф», досліджено конкурентну позицію та стан маркетингової діяльності, визначено сукупність чинників маркетингового впливу на конкурентоспроможність ресторанного підприємства. Запропоновано і обґрунтовано заходи з удосконалення маркетингової діяльності досліджуваного підприємства, за методом «маркетинговий ROI» визначено економічний ефект маркетингових заходів.ru_RU
dc.description.abstractQualifying work on obtaining a bachelor's degree in the specialty 241 «Hotel and restaurant business» for the educational program «Hotel and restaurant business». – Odessa National Economics University. – Odessa, 2019. The work deals with the theoretical & practical aspects of marketing activities of the restaurant industry enterprises in order to increase competitiveness. The essence of the basic concepts - marketing, competitiveness, competitive position – were revealed. The general characteristic and analysis of the economic activity of the restaurant "Lustdorf" were given, the competitive position and the state of marketing activity were investigated, the set of factors of marketing influence on competitiveness of the restaurant enterprise was identified. The range of marketing measures for increasing the competitiveness of the restaurant "Lustdorf" is proposed and substantiated. The economic effect of advertising measures is determined by the method of "marketing ROI".-
dc.language.isootherru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectконкурентна позиціяru_RU
dc.subjectіміджru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectмаркетинговий ROIru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarketing activityru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjectcompetitive positionru_RU
dc.subjectimageru_RU
dc.subjectadvertisingru_RU
dc.subjectmarketing ROIru_RU
dc.titleПідвищення конкурентоспроможності ресторану шляхом удосконалення управління маркетингомru_RU
dc.title.alternativeIncreasing the competitiveness of the restaurant by improving marketing managementru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яворовська А.С. Реферат.pdf426,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Кваліфікаційна робота.pdf442,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.