Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10831
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуранцева, С.М.-
dc.date.accessioned2020-01-27T13:29:53Z-
dc.date.available2020-01-27T13:29:53Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10831-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи формування маркетингової стратегії підприємства. Проаналізовано діяльність підприємства та сучасні тенденції розвитку ринку кондитерських борошняних виробів. Визначено галузеві загрози й можливості підприємства АТЗТ «Комбінат». Для контролю за виконанням запропонованих маркетингових заходів складенно планграфік їх проведення. Обґрунтовано запропоновані маркетингові заходи та розроблено бюджет маркетингу відповідно до кошторисного методу. З використанням методу Ламбена доведено доцільність маркетингових заходів.ru_RU
dc.description.abstractThe theoretical bases of formation of enterprise marketing strategy are considered in the work. The activity of the enterprise and current tendencies of development of the market of confectionery products are analyzed. The sectoral threats and opportunities of the enterprise of JSC "Combine" were determined. To monitor the implementation of the proposed marketing activities, it is difficult to schedule their implementation. The proposed marketing measures are substantiated and developed according to the estimated method using the method of Lambena proved the feasibility of marketing activities.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегіяru_RU
dc.subjectпроцес формування маркетингової стратегіїru_RU
dc.subjectконкурентне середовищеru_RU
dc.subjectкошторисний метод бюджету маркетингуru_RU
dc.subjectматриці впливуru_RU
dc.subjectаналіз сезонностіru_RU
dc.subjectфінансовий аналізru_RU
dc.subjectринок кондитерських борошняних виробівru_RU
dc.subjectметод Ламбенаru_RU
dc.subjectmarketing strategyru_RU
dc.subjectthe process of forming a marketing strategyru_RU
dc.subjectcompetitive environmentru_RU
dc.subjectcosting methodru_RU
dc.subjectimpact matricesru_RU
dc.subjectseasonality analysisru_RU
dc.subjectfinancial analysisru_RU
dc.subjectconfectionery marketru_RU
dc.subjectmethod of Lambenaru_RU
dc.subject073 менеджментru_RU
dc.subjectкафедра менеджментуru_RU
dc.titleФормування маркетингової стратегії підприємства на ринку кондитерської продукціїru_RU
dc.title.alternativeFormation of the enterprise marketing strategy in the market of confectionery productsru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.