Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10831
Title: Формування маркетингової стратегії підприємства на ринку кондитерської продукції
Other Titles: Formation of the enterprise marketing strategy in the market of confectionery products
Authors: Куранцева, С.М.
Issue Date: 2019
Keywords: маркетингова стратегія
процес формування маркетингової стратегії
конкурентне середовище
кошторисний метод бюджету маркетингу
матриці впливу
аналіз сезонності
фінансовий аналіз
ринок кондитерських борошняних виробів
метод Ламбена
marketing strategy
the process of forming a marketing strategy
competitive environment
costing method
impact matrices
seasonality analysis
financial analysis
confectionery market
method of Lambena
073 менеджмент
кафедра менеджменту
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні основи формування маркетингової стратегії підприємства. Проаналізовано діяльність підприємства та сучасні тенденції розвитку ринку кондитерських борошняних виробів. Визначено галузеві загрози й можливості підприємства АТЗТ «Комбінат». Для контролю за виконанням запропонованих маркетингових заходів складенно планграфік їх проведення. Обґрунтовано запропоновані маркетингові заходи та розроблено бюджет маркетингу відповідно до кошторисного методу. З використанням методу Ламбена доведено доцільність маркетингових заходів.
The theoretical bases of formation of enterprise marketing strategy are considered in the work. The activity of the enterprise and current tendencies of development of the market of confectionery products are analyzed. The sectoral threats and opportunities of the enterprise of JSC "Combine" were determined. To monitor the implementation of the proposed marketing activities, it is difficult to schedule their implementation. The proposed marketing measures are substantiated and developed according to the estimated method using the method of Lambena proved the feasibility of marketing activities.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10831
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.