Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10923
Назва: Шляхи підвищення якості української освіти в контексті її інтеграції в європейський освітній простір
Інші назви: Ways to improve the quality of Ukrainian education in the context of its integration into the European educational space
Автори: Юшкевич, Ю.С.
Yushkevych, Y.
Бібліографічний опис: Юшкевич Ю. С. Шляхи підвищення якості української освіти в контексті її інтеграції в європейський освітній простір / Ю. С. Юшкевич // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку : матеріали Міжнар. наук.-метод. конф. – Одеса: ОНЕУ, 2019. – С. 19-21.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: викладач
європейська стратегія розвитку системи освіти
креативність
сучасно освічена особистість
Цілі Сталого Розвитку: Україна
якість освіти
Lecturer
European educational system development strategy
creativity
modernly educated personality
Sustainable Development Goals: Ukraine
quality of education
тези доповідей
Короткий огляд (реферат): Метою даної статті є вивчення шляхів підвищення якості української освіти в контексті її інтеграції в європейський освітній простір. У результаті соціально-філософського дослідження цієї проблеми було вказано на багатоаспектність її вирішення. Зокрема, зазначено, що цільовим завданням, від реалізації якого залежить реальне вдосконалення системи вищої освіти, є наявність професійної підготовки викладачів вищих навчальних закладів, можливості для безперервного професійного розвитку та підвищення їх кваліфікації як викладачів, а не тільки спеціалістів у вузькій науковій проблематиці.
The purpose of this article is to study ways to improve the quality of Ukrainian education in the context of its integration into the European educational space. As a result of a socio-philosophical study of this problem, the multidimensional nature of its solution was indicated. In particular, it is indicated that the target, on the implementation of which the real improvement of the higher education system depends, is the availability of professional training for teachers of higher educational institutions, opportunities for continuous professional development and advanced training as teachers, and not just specialists in narrow scientific problems.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10923
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, історії та політології



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.