Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10989
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРешетник, К.С.-
dc.date.accessioned2020-02-26T12:57:38Z-
dc.date.available2020-02-26T12:57:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10989-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто науково-теоретичні аспекти інноваційної діяльності, методи оцінки ефективності інноваційних впроваджень підприємствами ресторанного господарства. Досліджено загальну характеристику кафе та його організаційну структуру. Зроблено аналіз фінансово-господарської діяльності кафе «The Lodge» та зроблено порівняння рівня використання інноваційних технологій з підприємствами-конкурентами, використовуючи метод «Таємний покупець». Для впровадження інноваційних маркетингових заходів розкрита сутність складових комплексу маркетингових інновацій на підприємствах ресторанного бізнесу на прикладі кафе «The Lodge».ru_RU
dc.description.abstractThe paper considers the scientific and theoretical aspects of innovation, methods of assessing the effectiveness of innovative implementations by enterprises of the restaurant industry. The General characteristic of the cafe and its organizational structure are investigated. The analysis of financial and economic activity of the cafe "the Lodge" and made a comparison of the level of use of innovative technologies with competitors, using the method of "Mystery shopper". For the introduction of innovative marketing activities the essence of components of marketing of innovations at the enterprises of restaurant business in cafe "The Lodge".-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectінноваціїru_RU
dc.subjectінноваційна діяльністьru_RU
dc.subjectметоди оцінкиru_RU
dc.subjectінноваційні технологіїru_RU
dc.subjectмаркетингові заходиru_RU
dc.subjectекономічний ефектru_RU
dc.subjectinnovationsru_RU
dc.subjectinnovative activityru_RU
dc.subjectevaluation methodsru_RU
dc.subjectinnovative technologiesru_RU
dc.subjectmarketing activitiesru_RU
dc.subjecteconomic effectru_RU
dc.subject242 туризмru_RU
dc.subjectкафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесуru_RU
dc.titleНапрями впровадження маркетингових інновацій на підприємствах ресторанного господарства (на прикладі кафе «The Lodge»)ru_RU
dc.title.alternativeDirections of introduction of marketing innovations at the enterprises of restaurant economy (on the example of cafe "The Lodge")ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.