Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21-30 зі 43.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2013Туристичний сектор як складова стратегії соціально - економічного зростання регіонуНездоймінов, С.Г.; Андрєєва, Н.М.; Нездойминов, С.Г.; Андреева, Н.Н.; Nezdoyminov, S.; Andryeyeva, N.
2011Інтеграційні напрями підвищення конкурентоспроможності готельних підприємств регіонуНездоймінов, С.Г.; Андрєєва, Н.М.; Нездойминов, С.Г.; Андреева, Н.Н.; Nezdoyminov, S.; Andryeyeva, N.
2011Сучасна організація аграрного туризму в Україні як перспективний напрямок розвитку сільских територійНездоймінов, С.Г.; Андрєєва, Н.М.; Нездойминов, С.Г.; Андреева, Н.Н.; Nezdoyminov, S.; Andryeyeva, N.
2012Державно-приватне партнерство як механізм розвитку інфраструктури у природно-заповідній сферіАндрєєва, Н.М.; Андреева, Н.Н.; Andryeyeva, N.
2012Екологічно чисте виробництво в системі екологічного підприємства: систематика наукового бачення та взаємозв’язкуАндрєєва, Н.М.; Андреева, Н.Н.; Andryeyeva, N.
2013Екологічні кластери в рекреаційно-туристичній сфері як модель регіонального розвитку підприємництваАндрєєва, Н.М.; Андреева, Н.Н.; Andryeyeva, N.
2013Використання методів прогнозування щодо визначення напрямів реалізації ресурсозберігаючих програм та проектівАндрєєва, Н.М.; Андреева, Н.Н.; Andryeyeva, N.
2015Державне - приватне партнерство як механізм інноваційно – інвестиційного розвитку регіональної сфери туризмуНездоймінов, С.Г.; Андрєєва, Н.М.; Нездойминов, С.Г.; Андреева, Н.Н.; Nezdoyminov, S.; Andryeyeva, N.
2013Екологічний франчайзинг як форма активізації підприємницької діяльності у харчовій промисловості України: економіко- правовий аспект впровадженняАндрєєва, Н.М.; Андреева, Н.Н.; Andryeyeva, N.
2012Аналітичний інструментарій впровадження проектів з використання вторинних ресурсів як методичний базис екологізації виробничого менеджменту на підприємствіАндрєєва, Н.М.; Андреева, Н.Н.; Andryeyeva, N.