Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11004
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДементьєва, М.А.-
dc.date.accessioned2020-02-27T12:08:12Z-
dc.date.available2020-02-27T12:08:12Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11004-
dc.description.abstractПроаналізовано профіль маркетингового середовища та проведена оцінка використання маркетингових інструментів ФОП «ДУШЕЧКІНА». Розроблено заходи щодо підвищення ефективності використання маркетингових інструментів з метою формування конкурентних переваг ФОП «ДУШЕЧКІНА», а саме: ребрендинг дизайну упаковки натуральних косметичних засобів; впровадження нового сучасного обладнання упаковки натуральних косметичних засобів; удосконалення роботи з постачальниками сировини для виготовлення натуральних косметичних засобів; стимулювання торговельного персоналу; впровадження рекламної стратегії просування натуральних косметичних засобів ; просування бренду «Dushka» серед сегменту жінок від 30 до 50 років (впровадження у виробництво косметичних засобів запаху свіжості натуральної косметики).ru_RU
dc.description.abstractThe profile of the marketing environment has been analyzed and the use of the marketing tools of the Dushechkina FOP has been evaluated. Measures have been developed to increase the efficiency of the use of marketing tools in order to shape the competitive advantages of the Dushechkina FOP, namely: rebranding of the packaging design of natural cosmetics; introduction of new modern equipment for packaging natural cosmetics; improvement of work with suppliers of raw materials for the production of natural cosmetics; incentives for sales staff; implementation of advertising strategy for promotion of natural cosmetics; promotion of the Dushka brand among the segment of women from 30 to 50 years (introduction into the production of cosmetics of the smell of freshness of natural cosmetics).-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectмаркетингові інстументиru_RU
dc.subjectконкурентні перевагиru_RU
dc.subjectмаркетингове середовищеru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингуru_RU
dc.subjectекономічний ефектru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarketing activityru_RU
dc.subjectmarketing toolsru_RU
dc.subjectcompetitive advantagesru_RU
dc.subjectmarketing environmentru_RU
dc.subjectmarketing complexru_RU
dc.subjecteconomic effectru_RU
dc.subject075 маркетингru_RU
dc.subjectкафедра маркетингуru_RU
dc.titleМаркетингові інструменти з підвищення конкурентних переваг підприємстваru_RU
dc.title.alternativeMarketing tools to increase the competitive advantage of the enterpriseru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.