Маркетингова комунікаційна політика ТОВ Торгова мережа «Arber» на ринку швейної продукції в сучасних умовах
Loading...
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Проаналізовано профіль маркетингового середовища ТОВ «Торгова мережа «Arber», оцінено ефективність маркетингової комунікаційної політики.
Запропоновано наступні напрями щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики ТОВ «Торгова мережа «Arber»: впровадження нового каналу прямих комунікацій в форматі Pop-up магазину; розробка системи індивідуальних пропозицій на базі сегментації клієнтів (за параметрами: давність покупки та сума накопичень); проект «Arber Comfort»: Поліпшення клієнтського сервісу методом інтеграції роздрібних та інтернет-продажів; просування жіночої колекції.
The profile of the marketing environment of Arber Trading Network LLC is analyzed, the economic effectiveness of the measures of directions of improvement of marketing communication policy is evaluated. The following directions are suggested for improving the marketing communication policy of Arber Trading Network LLC: introduction of a new channel of direct communications in the Pop-up format of the store; development of a system of individual offers based on customer segmentation (by parameters: prescription and amount of savings); Arber Comfort project: Improving customer service by integrating retail and online sales; promotion of women's collection.
The profile of the marketing environment of Arber Trading Network LLC is analyzed, the economic effectiveness of the measures of directions of improvement of marketing communication policy is evaluated. The following directions are suggested for improving the marketing communication policy of Arber Trading Network LLC: introduction of a new channel of direct communications in the Pop-up format of the store; development of a system of individual offers based on customer segmentation (by parameters: prescription and amount of savings); Arber Comfort project: Improving customer service by integrating retail and online sales; promotion of women's collection.