Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11012
Title: Маркетингова комунікаційна політика ТОВ Торгова мережа «Arber» на ринку швейної продукції в сучасних умовах
Other Titles: Marketing Communication Policy of Arber Trading Network in the Garment Market in Modern Conditions
Authors: Тараканова, Л.В.
Issue Date: 2019
Keywords: маркетинг
маркетингова діяльність
маркетингове середовище
маркетингова комунікаційна політика
комплекс маркетингу
економічний ефект
marketing
marketing activity
marketing environment
marketing communication policy
marketing complex
economic effect
075 маркетинг
кафедра маркетингу
Abstract: Проаналізовано профіль маркетингового середовища ТОВ «Торгова мережа «Arber», оцінено ефективність маркетингової комунікаційної політики. Запропоновано наступні напрями щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики ТОВ «Торгова мережа «Arber»: впровадження нового каналу прямих комунікацій в форматі Pop-up магазину; розробка системи індивідуальних пропозицій на базі сегментації клієнтів (за параметрами: давність покупки та сума накопичень); проект «Arber Comfort»: Поліпшення клієнтського сервісу методом інтеграції роздрібних та інтернет-продажів; просування жіночої колекції.
The profile of the marketing environment of Arber Trading Network LLC is analyzed, the economic effectiveness of the measures of directions of improvement of marketing communication policy is evaluated. The following directions are suggested for improving the marketing communication policy of Arber Trading Network LLC: introduction of a new channel of direct communications in the Pop-up format of the store; development of a system of individual offers based on customer segmentation (by parameters: prescription and amount of savings); Arber Comfort project: Improving customer service by integrating retail and online sales; promotion of women's collection.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11012
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.