Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11257
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБакшлян, Ю.В.-
dc.date.accessioned2020-04-07T09:14:25Z-
dc.date.available2020-04-07T09:14:25Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11257-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти формування конкурентних стратегій, поняття, сутність, фактори, процес розробки конкурентної стратегії. Проаналізовано зовнішнє та внутрішнє середовище підприємства, його фінансовий стан та конкурентоспроможність. Запропоновано збільшення обсягів виробництва підприємства шляхом створення маркетингового відділу та придбання нового обладнаннята проведена оцінка ефективності запропонованих заходів на підприємстві.ru_RU
dc.description.abstractThe theoretical aspects of the formation of the competitive strategies, concepts, essence, factors, process of development of competitive strategy. The external and internal environment of the enterprise, its financial status and competitiveness are analyzed. It is proposed to increase the production volume of the enterprise by creating a marketing department and purchasing new equipment and evaluation of the effectiveness of the proposed measures at the enterprise.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectрозробка та реалізація стратегіїru_RU
dc.subjectефективністьru_RU
dc.subjectконкурентна стратегіяru_RU
dc.subjectстратегія розвитку підприємстваru_RU
dc.subjectefficiencyru_RU
dc.subjectefficiency strategyru_RU
dc.subjectdecomposition methodru_RU
dc.subjectenterprise supply modelru_RU
dc.subject073 менеджментru_RU
dc.subjectкафедра менеджментуru_RU
dc.titleФормування конкурентної стратегії підприємства на ринку виноробної продукціїru_RU
dc.title.alternativeFormation of competitive strategy of the enterprise in the market of wine productsru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.