Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11648
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорбалінський, Я.І.-
dc.date.accessioned2020-10-29T08:47:44Z-
dc.date.available2020-10-29T08:47:44Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11648-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто теоретичні засади забезпечення розвитку одного з найважливіших та соціально значущих видів туризму – спортивно-оздоровчого туризму та забезпечення розвитку його інфраструктури. В роботі проаналізовано сучасний стан та тенденції розвитку спортивно-оздоровчого туризму в світі та в Україні, а також проведено дослідження ринку фітнес послуг в країні. Проведено аналіз діяльності мережі фітнес-клубів Sport Life та групи компаній Sport Life з популяризації спортивно-оздоровчого руху та туризму. Визначено перспективи розвитку спортивно-оздоровчого туризму в Україні та його інфраструктури на прикладі групи компаній Sport Life. На підставі проведених досліджень діяльності групи компаній Sport Life на ринку послуг спортивно-оздоровчого туризму та організації просування її послуг, запропоновано напрями удосконалення елементів комплексу маркетингу та просування послуг мережі фітнес-клубів Sport Life. Також визначено роль приватної інфраструктури спорту в формуванні спортивно-оздоровчого туризму в Україні на прикладі мережі Sport Life.en_US
dc.description.abstractDiploma thesis deals the theoretical principles of ensuring the development of one of the most important and socially significant types of tourism - sports and health tourism and ensuring the development of its infrastructure. The paper analyzes the current state and trends in the development of sports and health tourism in the world and in Ukraine, as well as a study of the market of fitness services in the country. The activity of the network of fitness clubs Sport Life and the group of companies Sport Life on popularization of sports and health movement and tourism is carried out. Prospects for the development of sports and health tourism in Ukraine and its infrastructure are identified on the example of the group of companies Sport Life. Based on the research of the Sport Life group of companies in the market of sports and health tourism services and the organization of promotion of its services, the directions of improvement of elements of the marketing complex and promotion of the services of the Sport Life fitness club network are proposed. The role of private sports infrastructure in the formation of sports and health tourism in Ukraine is also determined on the example of the "Sport Life" network.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectспортивно-оздоровчий туризмen_US
dc.subjectспортивний туризмen_US
dc.subjectінфраструктура спортивного туризмуen_US
dc.subjectмаркетинг спорту та спортивного туризмуen_US
dc.subjectринок фітнес послугen_US
dc.subjectсоціальна відповідальністьen_US
dc.subjectsports and health tourismen_US
dc.subjectsports tourismen_US
dc.subjectsports tourism infrastructureen_US
dc.subjectsports marketing and sports tourismen_US
dc.subjectfitness services marketen_US
dc.subjectsocial responsibilityen_US
dc.titleЗабезпечення розвитку спортивно-оздоровчого туризму в Україні (на прикладі мережі фітнес-клубів «Sport Life»)en_US
dc.title.alternativeEnsuring the development of sports and health tourism in Ukraine (on the example of a network of fitness clubs «Sport Life»)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.