Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11954
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорнелюк, М.Ю.-
dc.date.accessioned2020-12-10T12:05:47Z-
dc.date.available2020-12-10T12:05:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11954-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються сутність та види стратегій виходу підприємств на зовнішній ринок; етапи формування стратегій виходу підприємств на зовнішній ринок; методи оцінки стратегій виходу промислового підприємства на зовнішній ринок. Проведений аналіз зовнішньоекономічної діяльності ПАТ «Roshen» та його місця на зовнішньому ринку, здійснена оцінка ефективності стратегії виходу ПАТ «Roshen» на зовнішній ринок, а також виявлені чинники внутрішнього та зовнішнього середовища, що визначають успішність стратегії ПАТ «Roshen» на зовнішньому ринку Запропоновані організаційні форми виходу ПАТ «Roshen» на зовнішній ринок, проведене вдосконалення концепції міжнародного маркетингу ПАТ «Roshen», обґрунтовані стратегічні альтернативи виходу ПАТ «Roshen» на зовнішній ринок.en_US
dc.description.abstractThe bachelor's thesis consists of three sections. The object of research is the process of developing strategies for PJSC "Roshen" to enter the foreign market. The paper considers the essence and types of strategies for enterprises to enter the foreign market; stages of formation of strategies for entering the foreign market; methods for assessing the strategies of the industrial enterprise to enter the foreign market. An analysis of the foreign economic activity of PJSC «Roshen» and its place in the foreign market, evaluated the effectiveness of the strategy of PJSC «Roshen» to enter the foreign market, as well as identified internal and external factors that determine the success of the strategy of PJSC «Roshen» in the foreign marketOrganizational forms of PJSC «Roshen» entering the foreign market are offered, the concept of international marketing of PJSC «Roshen» is improved, strategic alternatives of PJSC «Roshen» entering the foreign market are substantiated.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectзовнішній ринокen_US
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьen_US
dc.subjectчинникиen_US
dc.subjectорганізаційні формиen_US
dc.subjectміжнародний маркетингen_US
dc.subjectвдосконаленняen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectforeign marketen_US
dc.subjectforeign economic activityen_US
dc.subjectfactorsen_US
dc.subjectorganizational formsen_US
dc.subjectinternational marketingen_US
dc.subjectimprovementen_US
dc.subject292 міжнародні економічні відносиниen_US
dc.subjectкафедра міжнародних економічних відносинen_US
dc.titleСтратегій виходу підприємства на зовнішній ринок (на прикладі ПАТ «Roshen»)en_US
dc.title.alternativeStrategies for the company to enter the foreign market (on the example of PJSC «Roshen»)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.