Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12191
Title: | Перспективні напрямки розвитку менеджменту продуктивності праці персоналу організацій |
Other Titles: | Perspective directions of development of labor productivity management of the personnel of the organizations |
Authors: | Орленко, О.М. Orlenko, O. |
Citation: | Орленко О. М. Перспективні напрямки розвитку менеджменту продуктивності праці персоналу організацій / О. М. Орленко // Теорія та практика менеджменту : Міжнародної наук.-практ. конф., 13 травня 2020 р. – Луцьк : СНУ ім. Лесі Українки, 2020. – С. 138-140. |
Issue Date: | 2020 |
Keywords: | менеджмент продуктивності праці персонал організації labor productivity management personnel of the organization тези доповідей |
Abstract: | Розглянуто актуальність проблеми моніторингу продуктивності праці в економіці, особливо на тлі подій, спричинених розповсюдженням вірусу Covid-19 Визначено, що менеджмент продуктивності праці персоналу на підприємстві повинен відбуватися з орієнтацією на гуманізацію процесу праці та зростання соціальної відповідальності керівництва вітчизняних підприємств. The urgency of the problem of monitoring labor productivity in the economy, especially against the background of events caused by the spread of the Covid-19 virus. It is determined that the management of labor productivity of personnel at the enterprise should be with a focus on the humanization of the labor process and the growth of social responsibility of the management of domestic enterprises. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12191 |
Appears in Collections: | Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Перспективні напрямки розвитку менеджменту продуктивності праці персоналу організацій.pdf | 192,69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.