Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12471
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМороз, О.В.-
dc.contributor.authorMoroz, O.-
dc.date.accessioned2021-03-01T07:33:14Z-
dc.date.available2021-03-01T07:33:14Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationІнституціональне забезпечення національних планів сталого розвитку та антикризового управління / О. В. Мороз // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2020. – № 2 (73). – С. 9-26.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12471-
dc.description.abstractНа основі системної консолідації світових наукових здобутків та висновків/рекомендацій ОЕСР, ООН і ЄК у статті ідентифіковано складові механізми та цілісну модель інституціонального забезпечення національних планів сталого розвитку та антикризового управління (НП). Дослідження ґрунтувалося на загальних для таких планів рисах, як комплексність проблем та необхідність досягнення максимальних результатів із мінімальними витратами, що потребує узгодженості міжсекторальних та багаторівневих дій і фінансування за наявності координаційного/регуляторного органу (Центрального координатора, ЦК) із використанням інструментів кращого/ефективного регулювання. За підсумками проведеного аналізу: 1) визначено переваги надання повноважень координації формування та імплементації НП Центру Уряду (офісу Голови держави або Прем’єр- міністра) та закріпленому за ним ЦК порівняно з профільними міністерствами; 2) аргументовано важливість для ЦК балансування й поєднання стратегій нейтралітету, визначення загальних настанов і примусу із альтернативним набором механізмів та функцій, що обумовлюються атрибутами комплексності та інструментами кращого/ефективного регулювання НП; 3) обґрунтовано універсальний представницький склад та структуру ЦК. Результати дослідження можуть бути використанні як науково-доказова база для прийняття рішень Урядами стосовно інституціональної складової регулювання НП різної спрямованості, зокрема, визначених вимогами законодавства ЄС щодо скорочення викидів від великих спалювальних установок, з питань енергетики та клімату, а також обумовлених потребами антикризового управління, незалежно від типу загроз: пандемії, захист критичної інфраструктури тощо.en_US
dc.description.abstractThe article considers the components of the institutional mechanisms (IM) for the development and implementation of national plans for sustainable development and crisis management (NP), which are due to such attributes common to both categories of plans as the complexity of the problems, the uncertainty due to changing situations and the need for better regulation tools. The main attention is paid to the problem of coherece of cross-sectoral and multilevel actions and financing, and also the role of the coordinating/regulatory body at the Center of Government (Central Coordinator, CC) in this process. As the result of research, the holistic model of institutional support of the NP was formed, and which was based on the systemic consolidation of the world scientific achievements and conclusions/recommendations of the OECD, UN and EC. The results of the analysis can be used as the scientific evidence base for the decision making by the Government on the benefits over line ministries of giving to the Centre of the Government and the СС the authority to coordinate NP’s; on the need and mechanisms for balancing by the central coordinator of the neutrality strategies, defining common rules and compulsion; regarding the representative composition and structure of the CC, regardless of the directions of the NP’s. The critical areas of NP’s that are require effective of IM’s include reducing emissions of pollutants from large combustion plants, integrated national energy and climate plan, adaptation to climate change, crisis management for pandemics, and critical infrastructure protection.However, the specifications of the IM for NP’s, that are needed the implement and financial support from various sources of the significant number of projects and the supporting activities, are required the additional researches.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectінституціональні структуриen_US
dc.subjectмеханізмиen_US
dc.subjectкоординаційні структуриen_US
dc.subjectмеханізмиen_US
dc.subjectЦентр Урядуen_US
dc.subjectміжгалузеве багаторівневе управлінняen_US
dc.subjectкоординаціяen_US
dc.subjectкомплексна проблемаen_US
dc.subjectнаціональний план імплементаціїen_US
dc.subjectinstitutional structuresen_US
dc.subjectmechanismsen_US
dc.subjectcoordination structuresen_US
dc.subjectmechanismsen_US
dc.subjectСentre of Governmenten_US
dc.subjectcross-sectoralen_US
dc.subjectmulti-level governmenten_US
dc.subjectcoordinationen_US
dc.subjectcomplex problemen_US
dc.subjectnational implementation planen_US
dc.titleІнституціональне забезпечення національних планів сталого розвитку та антикризового управлінняen_US
dc.title.alternativeInstitutional support for national plans of sustainable development and anti-crisis managementen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33987/vsed.2(73).2020.9-26-
Розташовується у зібраннях:Випуск 2, № 73



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.