Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12681
Назва: Удосконалення мжнародної маркетингової стратегії підприємства у сфері надання страхових послуг (на прикладі «СТРАХОВА ГРУПА «ТАС»)
Інші назви: Improving the international marketing strategy of the company in the field of insurance services (for example, INSURANCE GROUP "TAS")
Автори: Котоман, А.В.
Бібліографічний опис: Котоман А. В. Удосконалення мжнародної маркетингової стратегії підприємства у сфері надання страхових послуг (на прикладі «СТРАХОВА ГРУПА «ТАС») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 292 «Міжнародні економічні відносини» за магістерською програмою «Міжнародні економічні відносини» / А. В. Котоман; наук. кер. О. С. Гусенко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 97 с.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: міжнародна маркетингова стратегія
міжнародні страхові послуги
сфера надання страхових послуг
ефективність міжнародної маркетингової стратегії
диверсифікація страхового портфелю
маркетинговий контроль
прогнозування
international marketing strategy
international insurance services
sphere of insurance services
effectiveness of international marketing strategy
diversification of the insurance portfolio
marketing control
prognostication
292 «Міжнародні економічні відносини»
кафедра міжнародних економічних відносин
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретико-методичні: основи дослалідження міжнародної маркетингової стратегії підприємства у сфері: надання страхових послуг. Досліджено чинники та методи оцінки, що вливають на ефективність міжнародної маркетингової стратегії підприємства. Проаналізовано показники діяльності підприємства «СТРАХОВА ГРУПА «ТАС» та ефективність міжнародної маркетингової стратегії. Розглянуто сучасний стан та чинники, що впливають на мінародну маркетингову стратегію «СТРАХОВА ГРУПА «ТАС». Проведено SWOT-аналіз «СТРАХОВА ГРУПА «ТАС». Запропоновано шляхи удосконалення мінародної маркетингової стратегії «СТРАХОВА ГРУПА «ТАС» за рахунок застосування маркетингового контролю, удосконалення якості надання міжнародних страхових послуг та прогнозування. Розглянуто в якості чинника удосконалення міжнародної маркетингової стратегії «СТРАХОВА ГРУПА «ТАС» стратегію диверсифікації страхового портфелю.
The paper considers the theoretical and methodological: the basics of research in international marketing enterprise strategies in the field: provision of insurance services. Factors and methods of estimating that affect the effectiveness of the international marketing strategy of the enterprise. The indicators of activity of the enterprise "INSURANCE GROUP" TAS "and efficiency are analyzed international marketing strategy. The current state and factors influencing the international situation are considered marketing strategy "TAS INSURANCE GROUP". A SWOT-analysis “INSURANCE GROUP "TAS". Ways to improve the international marketing strategy "INSURANCE GROUP" are proposed "TAS" due to the application of marketing control, improving the quality of international insurance services and forecasting. Considered as a factor in improving international marketing strategy INSURANCE GROUP "TAS" strategy of diversification of the insurance portfolio.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12681
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.