Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 10.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2013Оцінка ефективності маркетингової діяльності в сфері залізничних вантажних перевезеньЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2018Маркетинговий аудит підприємства: методичні аспекти уніфікації процедури стратегування та оцінки ефективностіАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Андреева, Н.Н.; Зиньковская, Д.В.; Andryeyeva, N.; Zinkovska, D.
2015Роль маркетингу в системі аудиторської діяльності підприємства: сучасний погляд на проблематикуАндрєєва, Н.М.; Андреева, Н.Н.; Andryeyeva, N.
2013Визначення впливу основних факторів на прибуток підприємстваОснач, О.Ф.; Оснач, О.Ф.; Osnach, O.
2008Система маркетингової інформації підприємства залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2018Маркетингова політика просування послуг у готельному бізнесі УкраїниМихайлюк, О.Л.; Хумарова, Н.І.; Mykhailiuk, O.; Khumarova, N.
2020Методичні підходи до визначення споживчої мотивації дітей щодо харчування у закладах освітиКоноваленко, А.С.; Konovalenko, A.
2020Вісник соціально-економічних досліджень № 1 (72)-
2020Вісник соціально-економічних досліджень № 2 (73)-
2020Вісник соціально-економічних досліджень № 3-4 (74-75)-