Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13052
Назва: Ділова репутація та її вплив на фінансову стійкість банків
Інші назви: Business reputation and its impact on the financial stability of banks
Автори: Коваленко, В.В.
Kovalenko, V.
Бібліографічний опис: Коваленко В. В. Ділова репутація та її вплив на фінансову стійкість банків / В. В. Коваленко // Академічний огляд. – 2021. – № 1 (54). – С. 23-35.
Дата публікації: 2021
Ідентифікатор DOI: 10.32342/2074-5354-2021-1-54-3
Ключові слова: банк
ділова репутація
фінансова стійкість
імідж
конкурентоспроможність
фактори впливу
bank
business reputation
financial stability
image
competitiveness
influencing factors
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні аспекти впливу ділової репутації на фінансову стійкість банків. Обґрунтовано, що серед багаточисельних загроз, які призводять до фінансово нестійкого розвитку банківського бізнесу, особливе місце слід приділяти підтримці банками ділової репутації. Причини явища фінансової нестійкості викликані не тільки циклічністю розвитку економіки, а також можливістю урахування певного стану, в якому фінансова система здатна: ефективно розподіляти ресурси, оцінити та управляти фінансовими ризиками, поглинати потрясіння. Доведено, що взаємозв’язок ділової репутації та фінансової стійкості, визначається через характеристику понятійного апарату; систему ризиків, на які вони наражаються в процесі своєї діяльності; методичні підходи до оцінювання їх рівня. Ключові виклики для банківського бізнесу в умовах цифрової трансформації слід розглядати з позиції інтересів клієнтів, з позиції інтересів інвесторів (власників) банківського бізнесу та з позиції регулятора. В умовах сучасних реалій, коли системна банківська криза наклалася на загально масштабну економічну, вирішальним чинником успіху і продовження діяльності на ринку стає якість ділової репутації. До методів кількісної оцінки ділової репутації банку віднесено балансово-нормативні, методи додаткових і надприбутків, методи роялті і залишкової вартості, метод рейтингової та комплексної оцінки. Доведено, що рівень ділової репутації пов'язаний із життєвим циклом розвитку банків, який містить у собі стадії формування, зростання, зрілості та спаду. Розглянуто заходи забезпечення ділової репутації залежно від етапу розвитку банку. Як на ділову репутацію, так і на фінансову стійкість впливає сформований імідж банку. Позитивний імідж здатний підтримувати банк у часи фінансової нестійкості. Визначено, що сучасний банк – це не тільки інститут фінансового ринку, а також фінансова установа, для якої соціальна роль та репутація у суспільних економічних відносинах стають першочерговими критеріями забезпечення їх конкурентної позиції.
In the article, the author considers the main aspects of the impact of goodwill on the financial stability of banks. It is substantiated that among the numerous threats that lead to financially unstable development of the banking business, a special place should be given to the support of banks' business reputation. The main reasons are the phenomena of financial instability caused not only by the cyclical development of the economy, but also the ability to take into account a certain state in which the financial system is able to: effectively allocate resources, assess and manage financial risks, absorb shocks. It is proved that the relationship between business reputation and financial stability is determined by the characteristics of the conceptual apparatus; the system of risks to which they are exposed in the course of their activities; methodical approaches to assessing their level. The author concludes that the key challenges for the banking business in the context of digital transformation should be considered from the standpoint of customer interests, from the standpoint of investors (owners) of the banking business and from the standpoint of the regulator. In today's realities, when the systemic banking crisis has imposed on a large-scale economic, the decisive factor for success and continued activity in the market is the quality of business reputation. The methods of quantitative assessment of the bank's business reputation include balance-normative, methods of additional and excess profits, methods of royalties and residual value, the method of rating and comprehensive assessment. It is proved that the level of business reputation is related to the life cycle of banks, which includes the stages of formation, growth, maturity and decline. Measures to ensure business reputation depending on the stage of development of the bank are considered. Both the business reputation and financial stability are affected by the established image of the bank. The article states that a positive image is able to maintain the bank in times of financial instability. It is determined that depending on the group of users (non-financial corporations, households, government agencies or social organizations) the image of the bank should be different and meet all requirements. It is determined that a modern bank is not only an institution of the financial market, but also a financial institution for which social role and reputation in social and economic relations become the primary criteria for ensuring their competitive position.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13052
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ділова репутація та її вплив на фінансову стійкість банків.pdf752,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.