Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13084
Назва: Сутність поняття результативність та ефективність в менеджменті
Інші назви: The essence of the concept of effectiveness and efficiency in management
Автори: Місько, Г.А.
Misko, H.
Бібліографічний опис: Місько Г. А. Сутність поняття результативність та ефективність в менеджменті / Г. А. Місько // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. – Одеса : ОНЕУ, 2020. – № 3-4 (276-277). – С. 97-102.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ідентифікатор DOI: 10.32680/2409-9260-2020-3-4-276-277-97-102
Ключові слова: результативність
ефективність
менеджмент
якісна побудова дистрибуції
підприємство
efficiency
effectiveness
management
factors
quality distribution
enterprise
Короткий огляд (реферат): Мета статті - систематизація підходів науковців до визначення поняття «ефективність» та «результативність» менеджменту підприємства. Методика. Для визначення сутності поняття «результативність» та «ефективність» менеджменту підприємства, використано метод логічного та теоретичного узагальнення результатів. Результати. На підставі емпіричних узагальнень в статті систематизовано підходи науковців до визначення поняття «ефективність» та «результативність» менеджменту підприємства. Запропоновано під результативністю розуміти ступінь реалізації певної стратегії, а під ефективністю розуміти оцінку використання ресурсів підприємства у ході її реалізації. Встановлено, що основними факторами, які впливають на результативність дистриб’юторського підприємства є: обсяг продажу, обертання дебіторської заборгованості, системні торгові точки, кількість планових візитів, кількість результативних замовлень та ІТ-забезпечення управління дистриб’юцією. Запропоновано використовувати на підприємстві «Управління продажем з аналітикою КПД (якісна побудова дистрибуції)» - автоматизація для налаштування прибуткової системи продажу. Практична значимість полягає в тому, що запропоновано використовувати на підприємстві «Управління продажем з аналітикою КПД (якісна побудова дистрибуції)».
The purpose of the research is systematizes the approaches of scientists to the definition of the concept of "Efficiency" and "Effectiveness" of the enterprise. The method basis for the study is made up of the dialectical method of scientific knowledge, the methodology of system analysis. To achieve the goal set in the work - to determine the essence of the concept of "Efficiency" and "Effectiveness" of the enterprise, the method of logical and theoretical generalization of the results were used. Results. Based on empirical generalizations, the article systematizes the approaches of scientists to the definition of the concept of "Efficiency" and "Effectiveness" of the enterprise. The factors that influence the performance of a distribution company are investigated. The main factors affecting the performance of a distribution company are sales volume, accounts receivable turnover, system outlets analysis, number of planned visits, number of productive orders, and IT distribution management support. It is suggested to use at the enterprise "Sales management with efficiency analysis (quality distribution)". This will allow you to analyze the sales system and make decisions. The advantages of the program include: speed and ease of connection, payment only for the effective working day of the agent, supervisor workplace with efficiency reports. The program allows you to set up an effective supervision system, increase the sales system performance by 80%. Scientific novelty. The essence of the concept of "efficiency" and "effectiveness" of enterprise management has become further developed in the article. Practical importance is in the fact that it is proposed to use the company "Sales Management with efficiency analytics (quality distribution)". The findings obtained in the future will be used to analyze the performance of the enterprise based on the analysis of sales volume, receivables turnover, the analysis of system outlets, the number of planned visits, the number of productive orders.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13084
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій
№ 3-4 (276-277)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
97-102.pdf824,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.