Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13190
Назва: Тенденції розвитку маркетингової діяльності в сучасних умовах
Інші назви: Trends in the development of marketing activities in modern conditions
Автори: Гострик, О.М.
Hostryk, A.
Бібліографічний опис: Афоніна В. В. Тенденції розвитку маркетингової діяльності в сучасних умовах / В. В. Афоніна, О. М. Гострик // Розвиток маркетингової діяльності в умовах економічної глобалізації : матеріали XII Міжнародної науково–практичної Інтернет-конференції фахівців, магістрантів, аспірантів та науковців (9-10 червня 2021 р.). – Одеса : ОДАБА, 2021. – С. 10–15.
Дата публікації: 2021
Ключові слова: глобалізація економіки
ринок
маркетинг
стратегія
globalization of economy
market
marketing
strategy
Короткий огляд (реферат): В доповіді розглянуті питання оцінки функцій маркетингу в сучаних умовах. Проведена оцінка впливу процесу глобалізації на розвиток націнальних економік країн світу. Запропоновані підходи зберігання стійкої конкурентної переваги для сучасних фирм.
The report examines the issues of assessing marketing functions in modern conditions. The assessment of the impact of the globalization process on the development of the national economies of the countries of the world. The proposed approaches to maintaining a sustainable competitive advantage for modern firms.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13190
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тенденції розвитку маркетингової діяльності в сучасних умовах.pdf594,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.