Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13354
Назва: Сучасні тенденції у вищій освіті: досвід впровадження нової спеціальності в Одеському національному економічному університеті
Інші назви: Modern tendences in high education: the experience of the new specialty introduction at Odessa national economic university
Автори: Керекеша, О.В.
Kerekesha, O.
Бібліографічний опис: Керекеша О. В. Сучасні тенденції у вищій освіті: досвід впровадження нової спеціальності в Одеському національному економічному університеті / О. В. Керекеша // Людинознавчі студії. Серія Педагогіка. – 2021. – № 12 (44). – С. 89-93.
Дата публікації: 2021
Ідентифікатор DOI: https://doi.org/10.24919/2413-2039.12/44.13
Ключові слова: вибір спеціальності
інноваційні підходи до освіти
тенденції сучасної освіти
трьохкомпонентна освітня программа
досвід
виклики
трансформація освітніх трендів
choice of specialty
innovative approach to education
tendencies of modern education
three-component educational program
experience
challenges
transformation of educational trends
Короткий огляд (реферат): Сьогодні перед закладами ВНЗ постає питання актуальності, сучасності та інноваційності освітнього контенту та спеціальностей які пропонуються. На зміну однопрофільності приходять багатопрофельні спеціальності. Вміння адміністрації університету своєчасно реагувати на ці зміни, пропонувати абітурієнтам та викладачам ЗВО нові напрямки розвитку та нові траєкторії навчання, відповідати на виклики сучасного реального бізнес середовища є гарантією успіху будь якого закладу вищої освіти. Із виходом України до глобального освітнього середовища, міграцією та цікавістю до отримання освіти в Україні від іноземців зростає попит на викладання на англійській мові. В той же час кількість викладачів, які б могли робити це якісно, нажаль, є незначною та недостатньою для задоволення такого попиту. По друге, ми бачимо, що багато абітурієнтів навідь безпосередньо перед подачею заяв на зарахування у ЗВО не визначилися остаточно із своїми приорітетами, та до останнього моменту обирають часто між філологією, бізнес освітою та педагогічною освітою. Ми вирішили, що можемо готувати по всіх цих напрямках одночасно. І найголовніше, сучасне молоде покоління має інші уявлення про успіх і стратегію його досягнення, в яких освіта сприймається не як соціальний ліфт та інструмент вибудовування кар’єри, а як елемент своєї унікальної та неповторної долі, засіб реалізації творчого потенціалу особистості. Автором статті розглядаються тринадцять основних тедненцій сучасної освіти, описується інноваційний підход ОНЕУ до наповнення освітнього контенту та досвід впровадження у сучасний освітній процес трьохкомпонентної освітньої программи «Англійська мова в економіці та бізнес освіті». В статті також приділено увагу сучасним викликам, які сприяють трансформації освітнього процесу та формуванню нових освітніх трендів.
Today, university institutions face the question of relevance, modernity and innovation of the educational content and specialties they offer. Multidisciplinary specialties replace single-profile specialties. The ability of the university administration to respond to these changes in time, to offer the potential students and teachers new directions of development and new learning trajectories and to meet the challenges of today’s real business environment is a guarantee of success of any higher education institution. With Ukraine’s entry into the global educational environment, migration and interest in education in Ukraine from the potential foreign student’s, the demand for teaching in English is growing. At the same time, the number of teachers who could do it well, unfortunately, is insufficient to meet such demand. Secondly, we can see that many potential students, even immediately before submitting application for the enrollment into the universities, have not finally decided on their priorities, and until the last moment often choose between philology, business education and pedagogical education. We decided that we can offer them a great decision and to work in all those areas at the same time. And most importantly, the modern young generation has another ideas about success and the strategy to achieve it, in which education is perceived not as a social elevator and a tool for career building, but as element of their uniqueness, means of realizing their creative potential. Multidisciplinary specialties replace single-profile specialties. The author of the article considers thirteen main trends in modern education, describes ONEU's innovative approach to the filling of the educational content and the experience of implementing a three-component educational program "English in Economics and Business Education" into the modern educational process. The article also focuses on current challenges that contribute to the transformation of the educational process and the formation of new educational trends.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13354
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сучасні тенденції у вищій освіті.pdf316,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.