Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13653
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПокітко, А.С.-
dc.date.accessioned2021-11-15T12:45:07Z-
dc.date.available2021-11-15T12:45:07Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПокітко А. С. Маркетингові інновації на підприємстві ресторанного господарства «Crab House» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» / А. С. Покітко; наук. кер. Р. С. Козловський; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 77 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Pokitko.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти інновацій, використання їх у ресторанному господарстві. У першому розділі розглянуто поняття та види інновацій, оцінка ефективності їх застосування. У другому розділі розглянуто ресторанне підприємство «Crab House», його організаційно-економічну характеристику, виробничу та маркетингову діяльність. У третьому розділі, на основі проведеного аналізу ринку ресторанної продукції, конкурентного середовища та профілю споживачів, нами запропоновано заходи маркетингових інструментів просування продукції та використання нового для підприємства виду послуги – доставка їжі.en_US
dc.description.abstractThe paper considers the theoretical aspects of innovations, their use in the restaurant industry. The first section considers the concepts and types of innovations, evaluation of the effectiveness of their application. The second section considers the restaurant company "Crab House", its organizational and economic characteristics, production and marketing activities. In the third section, based on the analysis of the market of restaurant products, competitive environment and consumer profile, we propose measures of marketing tools to promote products and use a new type of service for the company - food delivery.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectінноваціяen_US
dc.subjectмаркетингові інноваціїen_US
dc.subjectпідприємство ресторанного господарстваen_US
dc.subjectinnovationen_US
dc.subjectmarketing innovationsen_US
dc.subjectrestaurant enterpriseen_US
dc.titleМаркетингові інновації на підприємстві ресторанного господарства «Crab House»en_US
dc.title.alternativeMarketing innovations at the restaurant "Crab House"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Покітко А.С. Реферат.pdf211,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.