Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13862
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКучма, Л.М.-
dc.date.accessioned2021-12-17T15:40:10Z-
dc.date.available2021-12-17T15:40:10Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКучма Л. М. Вдосконалення системи маркетингових комунікацій в інтернеті підприємства ФОП «Струнін Ю.О») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / Л. М. Кучма; наук. кер. І. Л. Литовченко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 96 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Kuchma.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи маркетингових комунікацій в інтернеті, розглянуто сутність, принципи та інструменти маркетингових комунікацій підприємства, надана характеристика інструментам комунікації інтернет-маркетингу. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства ФОП «Струнін Ю.О.»: досліджено мікроекономічне та макроекономічне середовище компанії, обґрунтовано вплив маркетингових комунікацій на ефективність комерційної діяльності підприємства «Струнін Ю.О.». Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової стратегії комунікацій на підприємстві ФОП «СТРУНІН Ю. О.»: розроблено заходи з удосконалення інтернет комунікацій, надано економічне обгрунтування доцільності реалізації запропонованих заходів.en_US
dc.description.abstractThe object of the research is the marketing-communications on the internet of enterprises. The subject of the research is a set of theoretical and practical foundations of forming marketing online communications of PE «Strunin Y.O.». The aim is to research the marketing communication activity of PE «Strunin Y.O.» and to develop directions for their improvemen. The work deals with the theoretical foundations of enterprise’s marketing communication activity, considers the essence, principles and tools of marketing communications in the activity of enterprises, describes the methods of organization and management of marketing communication in the activity of enterprises and determines the importance of marketing communications for the enterprise. The marketing communicstions of the enterprise PE «Strunin Y.O.» is analyzed in this work. The ways of improvement of marketing communications of PE «Strunin Y.O.» by developing innovative client policy and providing new communication methods.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингові комунікацій в інтернетіen_US
dc.subjectінтернет-маркетингen_US
dc.subjectСRM-cистемаen_US
dc.subjectФОП «Струнін Ю.О.»en_US
dc.subjectmarketing communications on the Interneten_US
dc.subjectInternet marketingen_US
dc.subjectCRM-systemen_US
dc.subjectPE «Strunin Y.O.»en_US
dc.titleВдосконалення системи маркетингових комунікацій в інтернеті підприємства ФОП «Струнін Ю.О.»en_US
dc.title.alternativeImprovement of marketing communications on the Internet of PE «Strunin Y.O.»en_US
dc.typeDiplomasen_US
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кучма Л.М. Реферат.pdf89,48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.