Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13871
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСєрова, К.М.-
dc.date.accessioned2021-12-18T09:53:28Z-
dc.date.available2021-12-18T09:53:28Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСєрова К. М. Удосконалення маркетингової комунікативної політики підприємства на прикладі КОМПАНІЇ Грумінг-салон «Beethoven» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / К. М. Сєрова; наук. кер. Н. М. Андрєєва; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 84 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Serova.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової політики комунікації, а також етапи її формування; охарактеризовані процес та канали маркетингових комунікацій. Надано загальну характеристику КОМПАНІЇ «Грумінг-салон «Beethoven»», проаналізовано їх фінансово-економічну діяльність, досліджено маркетингове середовище компанії та проаналізовано ефективність МПК і каналів комунікації підприємства. У дипломні роботі надані рекомендації щодо удосконалення маркетингової політики підприємства КОМПАНЇ «Грумінг-салон «Beethoven», проведена оцінка ефективності їх впровадження.en_US
dc.description.abstractThe qualification work considers the theoretical aspects of marketing communication policy, as well as the stages of its formation; characterized the process and channels of marketing communications. The general characteristic of the COMPANY "Beethoven Grooming Salon" is given, their financial and economic activity is analyzed, the marketing environment of the company is investigated and efficiency of IPC and communication channels of the enterprise is analyzed. The thesis provides recommendations for improving the marketing policy of the company COMPANY "Grooming Salon" Beethoven ", evaluated the effectiveness of their implementation.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингова комунікативна політикаen_US
dc.subjectринок грумінгуen_US
dc.subjectmarketing communication policyen_US
dc.subjectgrooming marketen_US
dc.titleУдосконалення маркетингової комунікативної політики підприємства на прикладі КОМПАНІЇ Грумінг-салон «Beethoven»en_US
dc.title.alternativeImprovement of marketing communication policy of the enterprise on the example of the COMPANY "Beethoven Grooming Salon"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сєрова К.М. Реферат.pdf492,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.