Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13873
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкаченко, А.А.-
dc.date.accessioned2021-12-18T11:02:48Z-
dc.date.available2021-12-18T11:02:48Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТкаченко А. А. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Стар Шайн Шипінг») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / А. А. Ткаченко; наук. кер. К. І. Тарасова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 82 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Tkachenko1.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи маркетингової діяльності підприємства, розглянуто сутність, принципи та інструменти маркетингової діяльності підприємства, надана характеристика способам організації та управління маркетинговою діяльністю підприємства та визначено значення маркетингу для підприємства в ринкових умовах. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства ТОВ «Стар Шайн Шипінг»: надано оргаізаційно-економічну характеристику діяльності підприємства, досліджено внутрішнє та зовнішнє маркетингове середовище ТОВ «Стар Шайн Шипінг». Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Стар Шайн Шипінг» : розроблено заходи з удосконалення комунікаційної політики та зовнішньої реклами ТОВ«Стар Шайн Шипінг».en_US
dc.description.abstractQualification work consists of three sections. The object of research is the process of improving the marketing activities of Star Shine Shipping LLC. The paper considers the theoretical foundations of marketing activities of the enterprise, considers the essence, principles and tools of marketing activities of the enterprise, describes the methods of organization and management of marketing activities of the enterprise and determines the importance of marketing for the enterprise in market conditions. The marketing activity of Star Shine Shipping LLC is analyzed: the organizational and economic characteristics of the enterprise activity are given, the internal and external marketing environment of Star Shine Shipping LLC is studied. Ways to improve the marketing activities of Star Shine Shipping LLC are proposed: measures to improve the communication policy and outdoor advertising of Star Shine Shipping LLC are developed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингове середовищеen_US
dc.subjectмаркетинг на ринку логістичних послугen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing environmenten_US
dc.subjectmarketing in the market of logistics servicesen_US
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Стар Шайн Шипінг»)en_US
dc.title.alternativeImprovement of marketing activity of Star Shine Shipping LLCen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткаченко А. А. Реферат.pdf481,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.