Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13952
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБашта, Н.М.-
dc.date.accessioned2021-12-24T08:21:37Z-
dc.date.available2021-12-24T08:21:37Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБашта Н. М. Удосконалення комплексу маркетингу туристичного підприємства (на прикладі туристичної фірми "Батерфляй") : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / Н. М. Башта; наук. кер. І. В. Давиденко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 73 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Bashta.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процес використання комплексу маркетингу туристичними підприємствами. Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних засад формування комплексу маркетингу туристичного агентства «Баттерфляй». Метою дослідження є аналіз комплексу маркетингу туристичного підприємства та надання рекомендацій щодо його вдосконалення. У роботі розглянуто теоретичні основи комплексу маркетингу на туристичному підприємстві. Аналізується маркетингова діяльність туристичного агентства «Баттерфляй». Пропонуються шляхи удосконалення маркетингової діяльності туристичної фірми «Баттерфляй». За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних маркетингових комунікаційних технологій.en_US
dc.description.abstractQualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of sources used. The object of research is the process of using the complex of marketing by tourist enterprises. The subject of the study is a set of theoretical and practical principles of formation of the marketing complex of the travel agency "Butterfly". The purpose of the study is to analyze the marketing complex of the tourist enterprise and provide recommendations for its improvement. The theoretical bases of a marketing complex at the tourist enterprise are considered in the work. The marketing activity of the travel agency "Butterfly" is analyzed. Ways to improve the marketing activities of the travel agency "Butterfly" are proposed. According to the results of the study, the expediency of implementing the above measures is substantiated. Their efficiency is analyzed, taking into account the development of modern marketing communication technologies.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subjectтуристичне підприємствоen_US
dc.subjectтуристичне агентствоen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing complexen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.subjecttourist enterpriseen_US
dc.subjecttravel agencyen_US
dc.titleУдосконалення комплексу маркетингу туристичного підприємства (на прикладі туристичної фірми "Батерфляй")en_US
dc.title.alternativeImprovement of the marketing complex of a tourist enterprise (on the example of the travel company "Butterfly")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Башта Н.М. Реферат.pdf483,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.