Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14280
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнковий, О.Г.-
dc.contributor.authorYankovoy, A.-
dc.date.accessioned2022-04-21T08:26:34Z-
dc.date.available2022-04-21T08:26:34Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЯнковий О.Г.Оцінювання конкурентоспроможності продукції на основі статистичного аналізу. / О.Г. Янковий // Управління якістю. – 2021. – № 11. – С. 34–45.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14280-
dc.description.abstractНаведено прогнози й очікування. Обґрунтовано чому конкурентоспроможність продукції можна тільки оцінити. Приведені методи та їх класифікація конкурентоспроможності продукції, а також класифікація факторів конкурентоспроможності продукції.en_US
dc.description.abstractForecasts and expectations are given. It is substantiated why the competitiveness of products can only be assessed. Methods and their classification of product competitiveness, also classification of factors of product competitiveness are given-
dc.language.isouken_US
dc.publisherТОВ «ТЕХ МЕДІА ГРУП»en_US
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїen_US
dc.subjectстатистичного аналізen_US
dc.subjectroduct competitivenessen_US
dc.subjectstatistical analysisen_US
dc.titleОцінювання конкурентоспроможності продукції на основі статистичного аналізуen_US
dc.title.alternativeEvaluation of product competitiveness based on statistical analysis.en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2021 № 13 О. Янковий.pdf1,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.