Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14280
Title: Оцінювання конкурентоспроможності продукції на основі статистичного аналізу
Other Titles: Evaluation of product competitiveness based on statistical analysis.
Authors: Янковий, О.Г.
Yankovoy, A.
Citation: Янковий О.Г.Оцінювання конкурентоспроможності продукції на основі статистичного аналізу. / О.Г. Янковий // Управління якістю. – 2021. – № 11. – С. 34–45.
Issue Date: 2021
Publisher: ТОВ «ТЕХ МЕДІА ГРУП»
Keywords: конкурентоспроможність продукції
статистичного аналіз
roduct competitiveness
statistical analysis
Abstract: Наведено прогнози й очікування. Обґрунтовано чому конкурентоспроможність продукції можна тільки оцінити. Приведені методи та їх класифікація конкурентоспроможності продукції, а також класифікація факторів конкурентоспроможності продукції.
Forecasts and expectations are given. It is substantiated why the competitiveness of products can only be assessed. Methods and their classification of product competitiveness, also classification of factors of product competitiveness are given
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14280
Appears in Collections:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2021 № 13 О. Янковий.pdf1,06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.