Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14328
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуманова, П.В.-
dc.date.accessioned2022-05-06T07:12:02Z-
dc.date.available2022-05-06T07:12:02Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКуманова П. В. Підвищення конкурентоспроможності продукції за рахунок впровадження інновацій: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за освітньою програмою «Економіка та стратегія розвитку підприємства» / П. В. Куманова; наук. кер. О. С. Літвінов; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 94 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Kumanova1.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти поняття «конкурентоспроможності продукції», охарактеризовано фактори, що на неї впливають, зокрема детально охарактеризований вплив інноваційної діяльності на конкурентоспроможність продукції, а також розглядаються основні підходи до оцінки конкурентоспроможності продукції. Проаналізовано основні показники ефективності діяльності підприємства ТОВ «Саратський завод продтоварів» впродовж 2017-2020 років, а також проведена оцінка конкурентоспроможності продукції за допомогою таблиць і діаграм. Запропоновано комплексний захід для підвищення конкурентоспроможності продукції, направлений на введення в асортимент нового виду продукції, що містить у собі три етапи: впровадження нового обладнання, розробку пакування та інноваційне просування продукції.en_US
dc.description.abstractTesis deals with theoretical aspects of of the concept of "product competitiveness", describes the factors that affect it, in particular, describes in detail the impact of innovation on product competitiveness, as well as the main approaches to assessing product competitiveness. Author analyzed the main performance indicators of the enterprise LLC "Saratsky Foodstuff Plant" during 2017-2020, and the assessment of the competitiveness of products is carried out by means of tables and diagrams. An increase of competitiveness of products is proposed through a comprehensive measure aimed at introducing a new type of product, which includes three stages: the introduction of new equipment, development of packaging and innovative product promotion.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїen_US
dc.subjectвпровадження інноваційen_US
dc.subjectвплив інноваційної діяльностіen_US
dc.subjectоцінка конкурентоспроможності продукціїen_US
dc.subjectекономічна ефективністьen_US
dc.subjectproduct competitivenessen_US
dc.subjectimplementation of innovationsen_US
dc.subjectimpact of innovation activityen_US
dc.subjectassessment of product competitivenessen_US
dc.subjecteconomic efficiencyen_US
dc.titleПідвищення конкурентоспроможності продукції за рахунок впровадження інноваційen_US
dc.title.alternativeImproving the competitiveness of products via introduction of innovationsen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Куманова П. В. Реферат.pdf627,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.