Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14328
Title: Підвищення конкурентоспроможності продукції за рахунок впровадження інновацій
Other Titles: Improving the competitiveness of products via introduction of innovations
Authors: Куманова, П.В.
Citation: Куманова П. В. Підвищення конкурентоспроможності продукції за рахунок впровадження інновацій: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за освітньою програмою «Економіка та стратегія розвитку підприємства» / П. В. Куманова; наук. кер. О. С. Літвінов; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 94 с.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: конкурентоспроможність продукції
впровадження інновацій
вплив інноваційної діяльності
оцінка конкурентоспроможності продукції
економічна ефективність
product competitiveness
implementation of innovations
impact of innovation activity
assessment of product competitiveness
economic efficiency
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти поняття «конкурентоспроможності продукції», охарактеризовано фактори, що на неї впливають, зокрема детально охарактеризований вплив інноваційної діяльності на конкурентоспроможність продукції, а також розглядаються основні підходи до оцінки конкурентоспроможності продукції. Проаналізовано основні показники ефективності діяльності підприємства ТОВ «Саратський завод продтоварів» впродовж 2017-2020 років, а також проведена оцінка конкурентоспроможності продукції за допомогою таблиць і діаграм. Запропоновано комплексний захід для підвищення конкурентоспроможності продукції, направлений на введення в асортимент нового виду продукції, що містить у собі три етапи: впровадження нового обладнання, розробку пакування та інноваційне просування продукції.
Tesis deals with theoretical aspects of of the concept of "product competitiveness", describes the factors that affect it, in particular, describes in detail the impact of innovation on product competitiveness, as well as the main approaches to assessing product competitiveness. Author analyzed the main performance indicators of the enterprise LLC "Saratsky Foodstuff Plant" during 2017-2020, and the assessment of the competitiveness of products is carried out by means of tables and diagrams. An increase of competitiveness of products is proposed through a comprehensive measure aimed at introducing a new type of product, which includes three stages: the introduction of new equipment, development of packaging and innovative product promotion.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Kumanova1.pdf
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Куманова П. В. Реферат.pdf627,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.