Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14357
Назва: Особливості організації та функції інтернет-торгівлі
Інші назви: Features of the organization and functions of internet trade
Автори: Гострик, О.М.
Hostryk, A.
Бібліографічний опис: Гострик О. М. Особливості організації та функції інтернет-торгівлі / О. М. Гострик, А. А. Федорова // Інформаційні технології в економіці і управлінні : зб. наук. студ. праць. – Одеса : ОНЕУ, 2022. – Вип. 4. – С. 40–46.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: сайт
реклама
електронна комерція
технологія
website
advertising
e-commerce
technology
Короткий огляд (реферат): У статті проведено аналіз організації роботи інтернет-магазину. Розглянуто функції для покращення аспектів сайту. Визначені загальні функції, які притаманні кожному інтернет-магазину, незалежно від роду його діяльності.
The article analyzes the organization of the online store. Features to improve aspects of the site are considered. The general functions inherent in each online store, regardless of the type of its activity, have been determined
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14357
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
06_Особливості організації та функції інтернет-торгівлі.pdf606,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.