Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14361
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОрлик, О.В.-
dc.contributor.authorOrlyk, O.-
dc.date.accessioned2022-05-19T08:01:30Z-
dc.date.available2022-05-19T08:01:30Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationОрлик О. В. CRM-системи в маркетинговій діяльності сучасних підприємств / О. В. Орлик, Д. О. Міщенко // Інформаційні технології в економіці і управлінні : зб. наук. студ. праць. – Одеса : ОНЕУ, 2022. – Вип. 4. – С. 67–76.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14361-
dc.description.abstractУ статті визначено ключові можливості CRM-систем. Проаналізовано функції, які виконує система управління взаємовідносинами з клієнтами. Наведено ряд статистичних даних щодо використання CRM-систем підприємствами, що говорить на користь даного виду програмного забезпечення. Охарактеризовано види CRM. Визначено переваги та недоліки CRM-систем.en_US
dc.description.abstractThe article describes CRM key opportunities. The main functions of CRM are analyzed. Statistics of using CRM, which would appear to favour, are reviewed. Types of CRM are characterized. CRM advantages and disadvantages are defined.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectCRM-системаen_US
dc.subjectтехнологіяen_US
dc.subjectінформаціяen_US
dc.subjectклієнтen_US
dc.subjectуправління взаємовідносинамиen_US
dc.subjectСRМ-systemsen_US
dc.subjecttechnologyen_US
dc.subjectinformationen_US
dc.subjectclienten_US
dc.subjectrelationship managementen_US
dc.titleCRM-системи в маркетинговій діяльності сучасних підприємствen_US
dc.title.alternativeCRM in marketing of modern enterprisesen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.