Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14361
Title: CRM-системи в маркетинговій діяльності сучасних підприємств
Other Titles: CRM in marketing of modern enterprises
Authors: Орлик, О.В.
Orlyk, O.
Citation: Орлик О. В. CRM-системи в маркетинговій діяльності сучасних підприємств / О. В. Орлик, Д. О. Міщенко // Інформаційні технології в економіці і управлінні : зб. наук. студ. праць. – Одеса : ОНЕУ, 2022. – Вип. 4. – С. 67–76.
Issue Date: 2022
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: CRM-система
технологія
інформація
клієнт
управління взаємовідносинами
СRМ-systems
technology
information
client
relationship management
Abstract: У статті визначено ключові можливості CRM-систем. Проаналізовано функції, які виконує система управління взаємовідносинами з клієнтами. Наведено ряд статистичних даних щодо використання CRM-систем підприємствами, що говорить на користь даного виду програмного забезпечення. Охарактеризовано види CRM. Визначено переваги та недоліки CRM-систем.
The article describes CRM key opportunities. The main functions of CRM are analyzed. Statistics of using CRM, which would appear to favour, are reviewed. Types of CRM are characterized. CRM advantages and disadvantages are defined.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14361
Appears in Collections:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.