Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14412
Назва: Неформальна освіта в україні очима студентів та випускників: переваги, недоліки, виклики
Інші назви: Неформальна освіта, неформальне навчання, онлайн курси, мікрокваліфікації, підвищення кваліфікації
Автори: Карпова, О.О.
Karpova, E.
Бібліографічний опис: Карпова О. О. Неформальна освіта в україні очима студентів та випускників: переваги, недоліки, виклики / О.О. Карпова // «Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку»: Між. наук.-метод. конф. (3-4 лют. 2022 р.) – Одеса: ОНЕУ, 2022. – C. 83–85.
Дата публікації: 2022
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технологі
неформальна освіта
інформальне навчання
information and communication technologies
informal education
nformational training
Короткий огляд (реферат): Системні зміни в освіті, які були спричинені розвитком інформаційно-комунікаційних технологій, а також цифровізацією та пандемією, змінили парадигму освіти змістовно, структурно та назавжди. Формальна освіта поступово витісняється неформальною освітою та інформальним навчанням. Класична освіта, яку пропонують навіть найкращі університети світу, стає менш затребуваною та необхідною при працевлаштуванні або створенні власного бізнесу. Більшим попитом сьогодні користується неформальна освіта, а саме набуття знань, умінь та навичок студентами поза університетом. І хоча вона часто не передбачає присудження визнаних державою освітніх кваліфікацій та дипломів, однак, сучасний студент зацікавлений в отриманні такої освіти, тому що її основними перевагами є доступність, гнучкість, відносно дешева ціна та практичність. Сьогодні студенти не хочуть витрачати п’ять років на вивчення дисциплін, які їм можуть знадобитися, а можуть і не знадобитися, які їм не цікаві або не потрібні. Вони хочуть інвестувати свій час та гроші у той результат, який вони прагнуть, а не в той, що нав’язаний державою. Сучасні освітні онлайн платформи пропонують вивчення не дисциплін, а короткострокових та довгострокових курсів або мікрокваліфікацій (з англ. microcredentials).
Systemic changes in education, which were caused by the development of information and communication technologies, as well as digitalization and the pandemic, changed the paradigm of education in a meaningful, structural way. Formal enlightenment is progressively followed by informal enlightenment and informal learning. Classical enlightenment, like to promote the best universities in the world, becomes less demanded and necessary in the process of practicing or creating a powerful business. Bigger drink today is informal enlightenment, and the very knowledge is gained, lessen that newcomer by the students of the university. Even if you don’t often transfer the awards of recognition by the power of illumination qualifications and diplomas, however, the current student of awards in such education, to that її the main advantages are accessibility, flexibility, attractively cheap price and practicality. Today, students do not want to spend five years studying disciplines, which they may need, or may not need, which they do not need or do not need. They want to invest their time, that pennies have the result that the stink of pranks, and not in the one that is imposed by the power. Current online platforms promote the development of not disciplines, but short-line and long-line courses or micro-qualifications (from English microcredentials).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14412
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карпова О. Неформальна освіта в Укр тези.pdf255,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.