Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14481
Назва: Формування стратегії туристичного підприємства на засадах оцінювання джерел розвитку
Інші назви: Formation of strategy of the tourist enterprise on the basis of an estimation of sources of development
Автори: Боячко, В.В.
Бібліографічний опис: Боячко В.В. Формування стратегії туристичного підприємства на засадах оцінювання джерел розвитку : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра зі спеціальності : спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій»/ В.В.Боячко; наук. кер. І.О.Кузнецова. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – 84с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: туристичний бізнес
туристична галузь
процесний підхід
аналіз можливостей
COVID-19
конкурентне середовище
матриця Ансоффа
стратегічний напрям
стратегія розвитку
диверсифікація
073 менеджмент
тourism business
tourism industry
process approach
opportunity analysis
tourism COVID-19
competitive environment
Ansoff matrix
strategic direction
development strategies
diversification
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються основи формування стратегії розвитку туристичного підприємства. Доведено доцільність при формуванні стратегії виходити з процесного підходу та важливість проводження оцінювання джерел зростання. Проведена загальна характеристика діяльності туристичного галузі та підприємства «Sun Travel Plus». Оцінено вплив можливостей та погроз зовнішнього середовища на його розвиток з використанням матричного методу. Обґрунтовано з використанням матриці Ансоффа стратегічний напрям розвитку підприємства «Sun Travel Plus». Запропоновано відкриття інтернет-магазину. Доцільність запропонованої стратегії доведено за допомогою показників інвестиційної привабливості.
The paper considers the basics of forming a strategy for the development of a tourist enterprise. The expediency of the strategy approach based on the process approach and the importance of assessing the sources of growth are proved. The general characteristic of activity of tourist branch and the Sun Travel Plus enterprise is carried out. The influence of opportunities and threats of the external environment on development with the use of the matrix method is estimated. The feasibility of the proposed measure and the proposed strategy has been proven through indicators of investment attractiveness.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Boiachko.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реф Боячко.pdf482,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.