Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14516
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМатющенко, М.З.-
dc.date.accessioned2022-06-29T08:34:55Z-
dc.date.available2022-06-29T08:34:55Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМатющенко М.З. Імідж як чинник стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра зі спеціальності : спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій»/ М.З.Матющенко; наук. кер. А.М.Кузнєцов. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – 77с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Matiushchenko.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractМатющенко М.З. Імідж як чинник стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра зі спеціальності : спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій»/ М.З.Матющенко; наук. кер. А.М.Кузнєцов. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – 77с.en_US
dc.description.abstractThe essence, content and features of the image of the enterprise are clarified in the work; the competitiveness of the enterprise and its features are investigated; the competitive strategy and its connection with the image are considered; the general characteristic of LLC "AVTOGRAD ODESA" is given; the assessment of the competitiveness of the enterprise was carried out; the image of the enterprise is estimated; identified the main ways to optimize the system of image formation in the enterprise ;. A set of measures to improve the efficiency of image formation is proposed and the effectiveness of the proposed measures is assessed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectіміджen_US
dc.subjectменеджментen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectметодen_US
dc.subject073 менеджментen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectimageen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectmethoden_US
dc.titleІмідж як чинник стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємстваen_US
dc.title.alternativeImage as a strategy for improving enterprise competitivenessen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
реферат_матющенко.pdf241,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.